Bf mars 2018 följas åt?
Hej och grattis till er som är nya i tråden :)
Det kommer nog vara flertalet som är med i gruppen på fb, men det är ju inget tvång :)
Hej och grattis till er som är nya i tråden :)
Det kommer nog vara flertalet som är med i gruppen på fb, men det är ju inget tvång :)
Grattis till ert efterlängtade pluss!
Vi kämpade i 1 1/2 år.
Jag kommer nog stanna på FL ett tag till.
Mina bröst ömmar och känner redan att bh blivit för liten!!
Och växtvärk i magen.
Så underbrt! Jag ska njuta av alla känningar o symptom :)
Grattis till allas plus! Och mitt eget, äntligen ett nytt plus efter missfall i april. Nu hoppas jag att detta går vägen och vi får vårt efterlängtade syskon :) är beräknad den 5/3-2018
Inga symtom, ÄL +12. Hoppas det kommer, vore lugnande.
Hur går jag med i Fb gruppen?
(Nu får vi se om jag råkat dubbelposta, blev märkligt när jag la upp)
Hur mår ni ikväll?
Har haft lite humörsvägningar idag! Maken håller sig undan. Men Barnen på 6 och 8 år vet ju inte varför mamma blivit ett monster. :)
Men tydligen är jag redan svullen för sonfn frågade om hag hade en bebis i magen idag! ;)
Men vi ska inte berätta nått för dom förens efter NIPT och KUB svaren i v 12-13.
Hur gamla än ni och era ev barn?
Jag är snart 33 åt ung ;)
Så kul att vi blir fler och fler här
Grattis!
Hej alla.
Jag plussade i morse på bm+3 och har bf den 7 mars.
Har skickat ett meddelande till ts ang att få vara med i fb-gruppen.
Har ett barn sen tidigare som blev till med IVF och som kom ut med akut kejsarsnitt efter 9 cm och 24 timmars värkar pga att hennes huvud fastnade i ansiktsbjudning.
Nu lyckades vi själva efter tredje månaden och jag hoppas verkligen att jag ska få föda barnet själv den här gången då det alltid varit en dröm.
Nu trillar det in många med plus på gravtestet så himla kul
Grattis till er!
Jag har fortfarande inga tydliga symtom, lite molvärk och gasig i magen Hahaha men annars inget. Hade ett ma i mars och då berydligt mer symtom även redan innan bim. Så för min del får det gärna va som det är nu
Hoppas att man kan få hoppa in i facebookgruppen lite senare, jag är inte redo än. :)
Idag gör mage och rygg mer ont, bebis växer väl så de knakar
Och brösten kliar! Fler med kliande bröst??