Bf mars 2018 följas åt?
Tror jag är lyckligt lottad. Sover lätt nio timmar i streck. Behöver inte gå upp och kissa förrän jag vaknar. Har inte behövt göra det sen vecka 12 tror jag...
Sover bekvämt på sidan utan extrakuddar fortfarande. 31+0 idag.
Har dock märkt att jag är mera lättväckt, typ om katten börjar leka eller sambon snarkar...
Oki :) vad mysigt :)
För tillfället är jag sjuk=sover super dåligt... positiva med att var sjuk är att min foglossning verkligen fått vila, får inte så ont när jag vänder mig i sängen.
När jag inte är sjuk så kissar jag kanske 1 gång/natt, oftast typ en timme innan klockan ringer, typiskt... och får ont av att vända mig, kan inte ligga på en sida för länge, får så ont i höften. Så det blir mycket vändande...
Jag har samma problem som du Sara med höfterna. Igår blev foglossningen värre. Nu hoppas jag att det ska stanna av så det inte blir ännu värre. Jag har ett extra täcke i sängen som jag gör en "korv" av och har som stöd. Funkar ok men är inte optimalt. Men men.
Hade ni en trevlig nyårsafton?
Jag o mannen firade själva efter en hektisk december och det blev en av de bästa nyårsaftnar på länge :)