Hur lång 'ska' en tjej va?
Undrar om längden spelar någon roll för er killar. Ex att eran tjej måste va under 170cm lång. Själv är jag runt 180. Spelar det någon roll och isf hur lång ska hon va?
Undrar om längden spelar någon roll för er killar. Ex att eran tjej måste va under 170cm lång. Själv är jag runt 180. Spelar det någon roll och isf hur lång ska hon va?
Lagom lång, inte för kort och inte för lång.
Beror ju på, känner jag för en 69 när jag ksa dra hem ragg från krogen kan jag tycka det är najs om dom är lite kortare än mig själv alternativt lite längre. Men ska man bara köra doggy style så fungerar extremt korta eller extremt långa.
Beror på helt enkelt...
Oj oj oj... jag är 162 1/2. Så de blev ingen dans för mig då nä....
Du kan dansa med mig!
Vad är det som du menar är feminint med korta-medellånga tjejer?
Jag har alltid tyckt att långa människor är oftast män och därför känner jag mig kvinnlig och feminin när jag inte är lång kvinna.Och så kan jag välja högklackat ochså och bli längre om jag vill.Jag har små fötter ochså ,som många långa kvinnor önskar sig ha.
Ytterst få killar bryr sig om längden om de ligger mellan 165-190. Jag är ju själv bara 1.68. Hade gärna varit längre men i sängen är alla lika långa
Tjejer som är över 175 cm är mycket sexigare. Kortare tjejer är per definition fulare. Korta och kompakta vader och höfter. T-rex armar. Oproportionerligt stort huvud i förhållande till sin kropp. Generellt tjockare. Fast jättelånga tjejer kan man kyssa ståendes utan att böja sig!!! Lättare att gå raska promenader hand i hand samt utöva andra mer sportiga aktiviteter tillsammans. Man får också mycket mer substans att hålla om och älska med, mer kroppskontakt. De är stiliga och sexiga. Synd att jättelånga är en raritet, därför är de nästan alltid upptagna och väldigt kräsna av sig. Min erfarenhet är att dom flesta killar (som jag) verkar föredra jamnlånga tjejer som är och tjejer killar som är jattelånga.
Exakt 168, inte en millimeter längre eller kortare.
Utan strumplästen ska hon ska vara så kort som ett snöre av oblandad hampa är vid 93% luftfuktighet och 22,35°C, med en maxavvikelse på ± 2,34 mm. Med strumpor kan jag acceptera ytterligare 1,18 millimeter.
Baserat på att 1 meter definieras som det avstånd ljus tillryggalägger i vakuum under 1 / 299 792 458 sekund (Bureau International des Poids et Mesures).