• Anonym (Nyfiken)

Hur lång 'ska' en tjej va?

Undrar om längden spelar någon roll för er killar. Ex att eran tjej måste va under 170cm lång. Själv är jag runt 180. Spelar det någon roll och isf hur lång ska hon va?

• Svar på tråden Hur lång 'ska' en tjej va?
  • Anonym (Längd hit och dit)

Exakt så lång hon är.Ta det eller lämna det.

• Anonym (Längd hit och dit)

Exakt så lång hon är.Ta det eller lämna det.

• Anonym (R)

För min de räker det om hon är lång nog att räcka ner till golvet.

• Anonym (Tallwoman)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-05-01 22:30:41 följande:

Jag förstår inte varför ni killar älskar långa tjejer så mycket. Jag tycker det är mer feminint med kort-medellång tjejer (runt 160-170). Men jag är en tjej.

Vad är det som du menar är feminint med korta-medellånga tjejer?
  • Anonym (långkille)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-05-01 22:30:41 följande:

Jag förstår inte varför ni killar älskar långa tjejer så mycket. Jag tycker det är mer feminint med kort-medellång tjejer (runt 160-170). Men jag är en tjej.

Det är tvärtom, Det är dom långa tjejerna som har snygga ansikten. Kolla bara på alla supermodeller Heidi Klum, Naomi Cambell, Vet du hur många killar som avgudar dem? Slår vad om att dom är tusen gr så mkt finare och sexigare än du, Inte? Visa bild då nissen, Så får vi se vem som är snyggast ;) Som sagt, Är inge snyggt när man har korta fula ben, Är så kul och se också när dom använder klackar för att försöka bli lika långa som dom långa tjejerna som har begåvats med det naturligt ;) Men ni lyckas inte, Ni ser bara ännu dummare ut när ni försöker stapla fram i era klackar som ni knappt kan gå i, Och era fula små ben dinglar både hit och dit! Usch nej, Tacka vet jag smala långa brudar! Dom är tusen gr så mkt sexigare, Snyggare. Långa har ett speciellt utseende, Och det är också det som gör dom SPECIELLA ditt nöt! Ni korta ser ju små och tråkiga ut, Kan inte ens räcka upp till bokhyllan. *Asg* så jävl
  • Anonym (Vad??)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-06-14 10:19:29 följande:

Undrar om längden spelar någon roll för er killar. Ex att eran tjej måste va under 170cm lång. Själv är jag runt 180. Spelar det någon roll och isf hur lång ska hon va?

Långa tjejer är otroligt snyggt. Du kanske inte tycker att det är snyggt med långa tjejer, men det tycker iaf vi killar. Om det är till någon tröst. Dessutom tror jag att de flesta män tänder på en kvina som är jätte lång á la modell-stuk och ändå har högklackat.
  • Anonym (Nicke)
    Anonym (Vad??) skrev 2018-05-03 10:23:20 följande:
    Långa tjejer är otroligt snyggt. Du kanske inte tycker att det är snyggt med långa tjejer, men det tycker iaf vi killar. Om det är till någon tröst. Dessutom tror jag att de flesta män tänder på en kvina som är jätte lång á la modell-stuk och ändå har högklackat.

Vi killar?
    Vadå, du och din kuk eller?

Tror du att du för min talan om vad jag gillar? News for you, jag gillar lagom längd på tjejer typ 160-170 cm. Är 185 cm  och för mig är kvinnorna inom det spannet lagom för mig. 

• Anonym (Nicke)
    Anonym (långkille) skrev 2018-05-02 21:38:27 följande:
    Det är tvärtom, Det är dom långa tjejerna som har snygga ansikten. Kolla bara på alla supermodeller Heidi Klum, Naomi Cambell, Vet du hur många killar som avgudar dem? Slår vad om att dom är tusen gr så mkt finare och sexigare än du, Inte? Visa bild då nissen, Så får vi se vem som är snyggast ;) Som sagt, Är inge snyggt när man har korta fula ben, Är så kul och se också när dom använder klackar för att försöka bli lika långa som dom långa tjejerna som har begåvats med det naturligt ;) Men ni lyckas inte, Ni ser bara ännu dummare ut när ni försöker stapla fram i era klackar som ni knappt kan gå i, Och era fula små ben dinglar både hit och dit! Usch nej, Tacka vet jag smala långa brudar! Dom är tusen gr så mkt sexigare, Snyggare. Långa har ett speciellt utseende, Och det är också det som gör dom SPECIELLA ditt nöt! Ni korta ser ju små och tråkiga ut, Kan inte ens räcka upp till bokhyllan. *Asg* så jävl

Skitsnack. Det är din åsikt kanske men jag föredrar kvinnor som Megan  Fox, Jennifer Aniston och Jennifer Lopez och varför tror du att de blivit utnämnda till sexigaste kvinnor? Finns en jäkla massa snygga tjejer som inte är långa. 
    Din åsikt är just det..DIN åsikt.

• Anonym (Zebraonion)

Trevligast tycker jag väl det är om kvinnan är ungefär lika lång som jag (ca 185), några bestämda gränsvärden har jag inte. Dessa ting är ju självfallet inte de viktigaste, men det beror ju även på sammanhanget.

• Anonym (H)

Jag väljer bort tjejer under 165 eftersom jag vill ja någon som är läng som mig. Om man dansar tryckare med en tjej som är 1.75 så är det ju lagom längd. (Jag är ~179)

Svar på tråden Hur lång 'ska' en tjej va?