Någon som nyligen gjort Nipt?
Hej!
Någon som nyligen gjort Nipt som skickats till Karolinska? När kunde ni se svaren på deras portal?
Min BM sa tidigast 2 veckor. Evighet!!
Hej!
Någon som nyligen gjort Nipt som skickats till Karolinska? När kunde ni se svaren på deras portal?
Min BM sa tidigast 2 veckor. Evighet!!
Men precis! Mitt skickades också till Karolinska.. nu kan jag inte ens logga in på sidan för provsvar? Men man kanske inte kan få svar på helgerna ändå? Ngn som vet?
Men precis! Mitt skickades också till Karolinska.. nu kan jag inte ens logga in på sidan för provsvar? Men man kanske inte kan få svar på helgerna ändå? Ngn som vet?
Finns nog alltid personal på Lab men detta kanske är ett lab enbart för "specialprover" med andra arbetstider då.. Hoppas vi får svar i veckan nu tjejer :)
Jag är i vecka 15, snart 16! :)
Lycka till tjejer!! Det är en så jobbig väntan!!!! Jag förstår er! Men hoppas att det kommer vara positiva besked för er alla! Tog mig ca 8-9 dagar att få svaret. Hoppas att ni får svaren snart.
Är nu i v 22! Tiden går fort!
Kram till er.
Inget svar ännu...dom uppdaterar portalen kl 20 varje kväll....åhhhhhhh.....vill veta att allt är bra så man vågar glädjas på riktigt och börja berätta för familj mfl!!!
Inget svar här heller :(
Nu har mitt svar kommit! Vi väntar en frisk liten pojke <3