BIM Juni 2017
En liten fråga. Har i normala fall 37.0 i kroppstemperatur, men nu har jag 37,5. Kan det vara ett symtom? För känner mig inte sjuk mer än trött.
En liten fråga. Har i normala fall 37.0 i kroppstemperatur, men nu har jag 37,5. Kan det vara ett symtom? För känner mig inte sjuk mer än trött.
Det är svårt att säga utifrån en enda temp, tempar du varje dag enligt BBT?
Enorm trötthet, känner mig som en zombie på jobbet. Och sitter framför datorn hela dagarna.. och även illamående som ligger och irriterar. Vill bara att det ska bli söndag nu!!
solklart! Grattis :D När har du bim?
har du testat innan? :)
glad jag blir för er som plussar!! blir helt varm inombords haha :D
Asssåååå kan man inte bara få några raka besked :(
på tisdag :)
Har fått spök, eller svaga streck i tre dagar nu, har lagt upp typ sju miljoner bilder i tråden haha så ta gärna en kik om du orkar <3
Åh men grattis!!
Hur långt efter äl?
Hade du inte testat nåt innan? Vad har du haft för symptom? Misstänkte du att du att du var gravid?
Stort grattis!
Illamående har man ju oftast aldrig annars utom vid magsjuka eller graviditet :)
Nä, jag fick ett plus om än svagt förra cykeln vid äl+7 som dagen efter försvann. Tydligt streck ändå.
Är i dag på äl+9 på nya cykeln och fick ett torkstreck i går. I dag helt blankt :( så nä får hoppas på nästa månad ist. Har inga symptom alls denna gång. Förra månaden mådde jag illa varje dag från äl+3 så därför jag bla testade så tidigt som äl+7.
Ingen tvekan längre!! Jag är ju faktiskt gravid. Svårt att ta in och förstå :D
Bim-1 eller bim-3 :)