Inlägg från: hannap90 |Visa alla inlägg
  • hannap90

BIM Juni 2017

Skrutt 83 skrev 2017-05-30 09:17:23 följande:

Är dessa från graviditetskollen? Mina därifrån blev aldrig riktigt starka, här är jämförelse med testlagret

Ja dom är från graviditetskollen. Så då hade jag kanske äl 28/5?
  • hannap90
    Skrutt 83 skrev 2017-05-30 11:05:20 följande:

Ja jag tror absolut att testet den 28/5 kan ha varit positivt och sen då äl 24-48 h senare. Så äl igår eller idag troligtvis. Hade du några andra symtom? Vilken cd är du på?

Oj oj, då får man mysa till det idag då! Haha. Eller de kanske är för sent då? Nja, jag är sjukt bubblig och konstig i magen men är väl förmodligen inte pga det. Cd 15, men hade lång cykel förra månaden!
  • hannap90

Nu ikväll var testet såhär. Alltså detta med ältest är en ren vetenskap haha!

• hannap90
    Skrutt 83 skrev 2017-05-30 23:09:05 följande:

För att se om de blir starkare eller svagare skulle det stå, råkade trycka iväg lite väl snabbt

Ja jag får göra det :)
  • hannap90

Igårkväll hade jag och min sambo sex. Och jag tyckte det gjorde väldigt ont vid högra äggstocken. Kan detta vara normalt om man har ägglossning eller något som kanske bör kollas upp?

Någon som haft liknande?

• hannap90
    Idis123 skrev 2017-06-01 20:09:53 följande:

Kan man tolka detta som positivt?!?!

Stort grattis!!:)
  • hannap90

Översta från igår och nedersta från idag, visst är det positivt? :) när släpper ägget isåfall?

• hannap90

Tog ett test idag med. Och idag är teststrecket ännu starkare. När bör själva ägglossningen vara då? Jag är så dum på sånt här! Första gången jag använder ältest.

Första bilden från igår (samma som jag la upp igår)

Och idag :

• hannap90
    Tumvante skrev 2017-06-03 23:20:20 följande:

Slippa O slippa, min 1.5 åring älskar sin förskola!

Hon får otroligt bra stimulans och lek där varje dag. Så förskola kan vara bra också! och jag har mer energi när vi har ledig tid ihop.

Det är samma här hemma :) Min dotter vill knappt gå hem från förskolan för hon har så skoj där. Men förstår tanken ändå, hade jätteångest i början när man skulle lämna på förskolan.
  • hannap90

Nu den där eviga väntan till bim.... haha, Har bim den 18/6. Hur går det för er andra? :)

Svar på tråden BIM Juni 2017