• Sabiinan

Bf januari 2018 & stannar på fl

mickipicki skrev 2017-06-28 17:26:40 följande:

Hej! Var har du köpt den och vad kostade den? Jag tror i vanlig ordning att bebisen är död och är kontrollfreak :)

Jag köpte den på teknik magasinet och den kostade 500 kr :)!! Ja jag med. Men var försiktig för det är inte alltid man hör något :(!
  • Sabiinan
    ammela skrev 2017-06-28 21:02:35 följande:

Hej alla. Nån mer som är förstoppad? Är galet hård i magen och vet inte hur jag ska få igång magen igen. Är lite anti mediciner och annat att stoppa i kroppen, vad har ni andra gjort? V 12 nu, såhär kan det ju inte va hela graviditeten heller...

Katrinplommon kräm :) drick inte mjölk och ät inte choklad fär det är stoppande :)
  • Sabiinan
    mickipicki skrev 2017-06-29 18:40:35 följande:

Nu Har jag också köpt en. Var ett jädrans meck att få den att funka öht! Hittade först vad jag tror är navelsträngen då den hade samma puls som jag fast väldigt stark i livmodern men efter lite letande bakom hörde jag bebisens galloperande puls. Räknade till 150 slag per minut!

Åh va roligt! Grattis :D ja jag vet, tog ett tag innan jag fick upp batteriluckan ens haha. Men otroligt skönt när man väl hittade hjärtat
  • Sabiinan
    Sisterofthesun skrev 2017-07-31 19:56:28 följande:

Hur mycket gick ni upp i vikt fram till vecka 12/13? Jag har samlat på mig en massa vätska och gått upp en del. Nyfiken på vad andra gått upp/kanske inte gått upp alls.

Jag har inte gått upp alls. Är i vecka 19 nu. Meb jag hade dålig matlust pga illamående.
  • Sabiinan
    Sisterofthesun skrev 2017-07-31 20:32:24 följande:

Jag har också dålig matlust och äter mindre än vanligt men har ändå gått upp och man ser hur svullen hela kroppen är, mest kring lår.

Trodde jag hade gått upp, kände mig jätte svullen, hade då gått ner 3kg. Och nu står jag still. :)
  • Sabiinan

Ni som tänker ta reda på kön och som ska berätta detta för nära och kära, hur ska ni berätta det :)??

• Sabiinan
    Sisterofthesun skrev 2017-08-04 07:48:27 följande:

Lycka till! :)

zasu skrev 2017-08-04 08:23:56 följande:

Hoppas allt går bra!

Tack :D
  • Sabiinan
    zasu skrev 2017-08-04 08:23:56 följande:

Hoppas allt går bra!

Sisterofthesun skrev 2017-08-04 07:48:27 följande:

Lycka till! :)

Allt gick super bra. En riktigt fin liten pojk :)!!!
  • Sabiinan
    Strawberry222 skrev 2017-08-04 15:24:19 följande:

Åh vad härligt att höra att allt såg bra ut! Och kul att få veta kön!! Grattis! :) vilken vecka är du i?

Jag har RUL på torsdag, såå nervös!!!! :(

Ja gud det var nervöst innan :)!! Men så fin han var och han rörde sig otroligt mycket,dock känner jag inget än :(!

Jag blev flyttad till 7/1, efter senaste mens var det egentligen 1/1 :)!!!

Förstår det men allt kommer gå bra :), vilken upplevelse :)! Ska du kolla kön?
Svar på tråden Bf januari 2018 & stannar på fl