Bf januari 2018 & stannar på fl
Hej! Var har du köpt den och vad kostade den? Jag tror i vanlig ordning att bebisen är död och är kontrollfreak :)
Hej! Var har du köpt den och vad kostade den? Jag tror i vanlig ordning att bebisen är död och är kontrollfreak :)
Hej alla. Nån mer som är förstoppad? Är galet hård i magen och vet inte hur jag ska få igång magen igen. Är lite anti mediciner och annat att stoppa i kroppen, vad har ni andra gjort? V 12 nu, såhär kan det ju inte va hela graviditeten heller...
Nu Har jag också köpt en. Var ett jädrans meck att få den att funka öht! Hittade först vad jag tror är navelsträngen då den hade samma puls som jag fast väldigt stark i livmodern men efter lite letande bakom hörde jag bebisens galloperande puls. Räknade till 150 slag per minut!
Hur mycket gick ni upp i vikt fram till vecka 12/13? Jag har samlat på mig en massa vätska och gått upp en del. Nyfiken på vad andra gått upp/kanske inte gått upp alls.
Jag har också dålig matlust och äter mindre än vanligt men har ändå gått upp och man ser hur svullen hela kroppen är, mest kring lår.
Ni som tänker ta reda på kön och som ska berätta detta för nära och kära, hur ska ni berätta det :)??
Rul idag kl 8.45. Så nervöst!! :)!!
Lycka till! :)
Hoppas allt går bra!
Hoppas allt går bra!
Lycka till! :)
Åh vad härligt att höra att allt såg bra ut! Och kul att få veta kön!! Grattis! :) vilken vecka är du i?
Jag har RUL på torsdag, såå nervös!!!! :(