mrshudson75 skrev 2017-05-17 14:02:07 följande:
Förstår verkligen att du inte vill göra kub efter det förra.
Jag är ju 41 så får ju också sämre siffror pga det :-/
Du måste ju skriva i morgon efter NIPT.
Det kommer gå jättebra! Massa <3
Jag lovar att uppdatera...även om det går dåligt...usch att det ska behöva vara så jobbigt detta...låt kvällen o natten gå fort.
Jsv17 skrev 2017-05-17 14:04:18 följande:
Malin79 skrev 2017-05-17 10:07:22 följande:
Så jobbigt Jag hoppas det slutar snart och att det inte är någon fara med fostret. Kram!
Tack för peppen tjejjer! Jag får se hur jag gör, min man vill att vi ska åka in, han klarar inte av att se mig så orolig så han menar på är det illa så kan vi lika ena få veta det nu så vi kan få börja bearbeta den sorgen, och är allt bra så får jag ju äntligen slappna av så jag bestämmer mig efter jobbet. Men ingen ändring bara ytter ljusa beiga flytningar... men ingen färgad flytning, vilken färg sen än har, känns ju riktigt bra när man är gravid...
Förstår det...du kan inte gå till någon privat klinik i stället? Risken är ju att du blir sittande måååånga timmar på gynakuten om ni åker dit...
När vår lilla hade dött fick vänta 3 timmar tror jag på att få komma in...endast för att få en andra åsikt på UL (blev skickade från första sjukhuset där vi gjorde KUB). Sen var jag inne med akuta blödningar två gånger, första gången fick jag komma in direkt...andra gången fick jag ligga på en brits i ett par timmar ändå fast det bara rann...
Så har man inte smärtor eller stora blödningar är jag rädd för att det kan ta ÄNNU längre tid. Så se till att ha med mobilladdare, något att äta och kanske något att läsa. Men hoppas ni har tur att komma in fort om ni åker och att ni får lugnande besked