Inlägg från: towelino |Visa alla inlägg
  • towelino

Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL

Med första gick jag över 6 dagar, med andra 11. Jag är helt inställd på att gå över denna gången också!

• towelino

Ni som besvärats av halsbränna, har ni några tips. Jag knaprar både novalucol och omeprazol, men har halsbränna ändå...

Skönt att det inte är så lång tid kvar!!

• towelino

Grattis till bebis ni som fått! Härligt med december, julkalender och snart jul! Jag är ganska inställd på januaribebis, men är ju beräkna till 25e och har gått över tidigare graviditeter!

• towelino

Nu verkar det kunna ploppa ut bebisar var och varannan dag! Spännande! Jag är lugn än så länge, hon får gärna stanna ett tag till, känner ingen stress! Mår ganska bra bortsett från att jag är otymplig. Och halsbränna har jag dagligen! Men har en del kvar att fixa, så hoppas att hon stannar lite till därinne!

• towelino

Spännande att höra om allas känningar! Och när jag ser och hör om allas bebisar så längtar jag jättemycket!!

• towelino
    Myspys85 skrev 2017-12-11 09:02:53 följande:

Åh vad härligt med alla nyfödda bebisar! Känns frustrerande att vara typ sist ut i denna grupp, vi har ju bf 21/12 med första barnet och har typ inga känningar - så vi får nog vänta till mellandagarna eller nyår :( Känns som att vår lilla kulting gärna ligger kvar därinne så länge som möjligt ;) Övervägde att testa hallonbladste men läste sen på lite mer och blev orolig att för starka sammandragningar kunde vara dåligt snarare än bra. Så jag kommer nog satsa på att vila mkt sista veckan och kanske förföra mannen på julafton om inget hänt då!

Jag har också ett tag kvar hoppas jag! Har bf 25/12 och känner mig inte redo än! Har gått över tidigare graviditeter så är inställd på det även denna gång!
Svar på tråden Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL