Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL
Med första gick jag över 6 dagar, med andra 11. Jag är helt inställd på att gå över denna gången också!
Med första gick jag över 6 dagar, med andra 11. Jag är helt inställd på att gå över denna gången också!
Hur går det för er alla? Inte långt kvar för några av er nu!!
Ni som besvärats av halsbränna, har ni några tips. Jag knaprar både novalucol och omeprazol, men har halsbränna ändå...
Skönt att det inte är så lång tid kvar!!
Heja er som föder idag! Själv ska jag försöka ta tag i att packa bb väskan!
Grattis till bebis ni som fått! Härligt med december, julkalender och snart jul! Jag är ganska inställd på januaribebis, men är ju beräkna till 25e och har gått över tidigare graviditeter!
Nu verkar det kunna ploppa ut bebisar var och varannan dag! Spännande! Jag är lugn än så länge, hon får gärna stanna ett tag till, känner ingen stress! Mår ganska bra bortsett från att jag är otymplig. Och halsbränna har jag dagligen! Men har en del kvar att fixa, så hoppas att hon stannar lite till därinne!
Spännande att höra om allas känningar! Och när jag ser och hör om allas bebisar så längtar jag jättemycket!!
Åh vad härligt med alla nyfödda bebisar! Känns frustrerande att vara typ sist ut i denna grupp, vi har ju bf 21/12 med första barnet och har typ inga känningar - så vi får nog vänta till mellandagarna eller nyår :( Känns som att vår lilla kulting gärna ligger kvar därinne så länge som möjligt ;) Övervägde att testa hallonbladste men läste sen på lite mer och blev orolig att för starka sammandragningar kunde vara dåligt snarare än bra. Så jag kommer nog satsa på att vila mkt sista veckan och kanske förföra mannen på julafton om inget hänt då!
Stort grattis till alla söta små bebisar som har ploppat ut!