SkogsstjärnN skrev 2017-05-23 14:18:42 följande:
Jahap. Då var det en såndär dålig BM. Eller: vi hade noll personkemi. Hon tuggade tuggumi och smackade högt och pratade jättefort. Och forttsatte efter att jag berättat att jag är hörselskadad. Ok att det inte märka på mig men när jag säger att jag har en svår hörselnedsättning så kan hon väll anpassa sig lite?
Efter att jg berättat hur mina två graviditeter varit frågade hon mig om jag aldrig fått höra att jag inte borde bli gravid/skaffa fler barn för det är farligt för mig. Kul höra. Nej, det har ingen sagt, för det är inte så. Jag frågade efter andra och då var det bara köra på. Sen hade hon inga svar på de frågor jag hade, eller så skulle vi ta svaret sen.
Vet inte vad jag ska göra nu. Kolla om jag kan få gå hos nån barnmorska på sjukhuset? De kanske har nån på specmödra. Skit i att jag måste köra fem mil.
Kub fick jag göra. Så får boka tid för det.
Men fy vilken stil :( Smacka högt med tuggummi kan få även icke-gravida att må dåligt, då det var ju väldigt pedagogiskt av en bm...not!
För att inte tala om hennes kommentar om dina graviditeter. Hade hon inget mer att säga isf, som lite råd, tidsbokning till läkare etc?
Tycker nog du ska googla efter privat mvc?
Själv har jag fått, på inrådan av min bm, träffat en läkare idag. Jag fick också höra på lilla hjärtat som slog så fint :) <3