Jennys Bageri skrev 2017-12-08 16:04:03 följande:
Ja vad säger man,, ca 12.20 föddes en lite son , oj så fel man kan ha. Jag som gissade på en flicka. Vikt 2606g på vågen och så fin.. Det tog 5 timmar lite drygt, snabbaste gången för mig. Mår så himla mycket bättre nu än efter förra förlossningen, otroligt vad olika det kan vara från gång till gång. :)
Stort grattis! Skönt att höra att det gick bra trots att du va själv, jag skulle inte vilja gå igenom det utan min man men då är det ju bara nr 3 för oss och vi har gott om barnvakter runt om oss.
Jsv17 skrev 2017-12-08 16:34:17 följande:
Jag köpte en ananas igår, men har inte hunnit äta den men kanske ska äta lite så det håller igång Håller tummarna för att annansen gjorde susen för dig, här är det fortsatta värkar i 8-10 minuters intervall ca som håller i sig även om jag ligger ner så nåt pysslar kroppen med iaf, sen får vi se hur lång tid det tar, jag hoppas på bebis innan helgen är slut men det får vi se
Nog borde du få bebis innan helgen är slut, verkar ju gå framåt sakta men säkert.
Mia86a skrev 2017-12-08 12:53:27 följande:
Spännande! Jag håller tummarna för att det blir bebis för dig nu!
Själv har jag idag ätit en hel ananas för 1,5 timme sen, läste att det skulle sätta igång förlossningen, men inga känningar än.
Åt en ananas i tisdags utan resultat, köpte en till idag som jag tänkte mumsa på till Idol. Testade ananas med första barnet med men då hade jag passerat BF och dagen efter började jag få värkar. Sen kan det ju säkert ha blivit så ändå men har lite hopp till ananasen iaf.