socanmälan??
Socanmäld av folktandvården för att mitt barn inte kommer på deras besök. Wtf! Vad kommer att hända?
Socanmäld av folktandvården för att mitt barn inte kommer på deras besök. Wtf! Vad kommer att hända?
Går du till en tandläkare så listas barnet och då ser folktandvården detta.
Känns inte som att denna tråd är helt sanningsenlig
Hade ni bara bokat av första kallelsen och meddelat att ni går hos annan tandläkare då hade ni inte hamnat i detta och samhällets resurser sparats. Så det är helt ert eget fel.
Hade ni bara bokat av första kallelsen och meddelat att ni går hos annan tandläkare då hade ni inte hamnat i detta och samhällets resurser sparats. Så det är helt ert eget fel.
Men om ni går till en annan tandläkare kan du väl ringa till dem och säga det? Varför struntar du bara i att komma till bokade möten? Okej att du inte vill gå där men ha åtminstone lite hyfs och avboka. Och ja, samhället kanske är intresserade av att din unge ska ha bra munhälsa så att de slipper punga ut förbannat mycket pengar att fixa fel som kunde förebyggts. Det här låter mest som att du är oansvarig!
Går ni hos tandläkare i Sverige?
Men varför har ni inte avbokat tiden hos Folktandvården och berättat och angett den tandläkare ni går hos? Problemet ur världen på detta sätt, istället har ni valt att agera på ett sätt som lett till denna soc.anmälan som ni hade kunnat undvika om ni bara hade orkat rimga till Folktandvården när kallelserna har kommit.
Det är ju superenkelt att maila folktandvården. Gör jag jämt.