• Anonym (15cm)

Kukstorlek?

Hallå där, en gammal klassiker fråga till damerna där ute (även homo eller bi män)

Vad tycker ni personligen är en bra storlek hos männen?

Både vid slakt och stånd.

Har ni problem med små slaka kukar?

Vad tycker ni är lagom?

Berätta gärna vilka kukar ni blir galna över och vilka ni känner att ni vill ta avstånd från och inte upphetsar er.

Kör hårt =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-03-29 14:23
    När jag skrev "Har ni problem med små slaka kukar" så menade jag dom männen som är growers (alltså korta först men växer till sig stora)

• Svar på tråden Kukstorlek?
  • Anonym (Q)
    PeterGB3G skrev 2017-04-06 19:03:41 följande:

I porr visas ofta stora kukar som sprutar. Det är inte för den kvinnliga publiken, utan för att vi män gillar att se det.

Och de välsvarvade kvinnorna i porrfilmerna, vem är de till för?

Jag undrar förresten om inte det är fler män som mår dåligt av att se dessa bautakukar än vad det är som gillar att se dem?
  • PeterGB3G
    Anonym (Q) skrev 2017-04-06 19:42:34 följande:

Jag undrar förresten om inte det är fler män som mår dåligt av att se dessa bautakukar än vad det är som gillar att se dem?

Allt i porr är till för den manliga publiken, ja, porr är osunt att konsumera. Visst ser vi med en slags avundsjuk förtjusning på stora satser från jättekukar. Varför kan man undra.
    "Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Anonym (hh)
    Anonym (Q) skrev 2017-04-06 19:42:34 följande:

Jag vet att det finns kvinnor som tycker att "kukar är fula" och bla bla. Men seriöst såklart det är estetiskt finare med en stor kuk. Jag väljer iaf porr med stora kukar för att jag tänder mer på det. Samma sak som att vissa män tänder på kvinnor med stora rumpor eller liknande. 
    PeterGB3G skrev 2017-04-06 16:51:32 följande:
    Hurdana kukar gillar du? Inte för stora?
    Jag gillar inte för långa kukar för då gör det ont, men grova älskar jag. 
  • Anonym (Q)
    Anonym (hh) skrev 2017-04-06 22:55:16 följande:

Jag vet att det finns kvinnor som tycker att "kukar är fula" och bla bla. Men seriöst såklart det är estetiskt finare med en stor kuk. Jag väljer iaf porr med stora kukar för att jag tänder mer på det. Samma sak som att vissa män tänder på kvinnor med stora rumpor eller liknande.  

Det finns någon för alla helt enkelt. Och alla tänder på olika saker. Personligen så bryr jag mig inte om storleken på kuken varken inom porr eller irl. Det är så mycket annat som är avgörande för om jag tycker det är bra sex, eller en upphetsande porrfilm.

Det som stör mig mest i alla sådana här trådar är att det alltid finns de män som tror att, stor kuk=bra kuk och liten kuk=dålig. För somliga sexpartners stämmer det säkert, men inte för alla. Det är troligen inte ens majoritetens åsikt att en kuk måste vara stor.

Jag stör mig också på att så många män verkar tro att kuken är det enda en kvinna bryr sig om och njuter av, för själv så skulle jag inte vilja ha sex med en man som tror att hans kuk är någon slags "gud allmäktige", och det enda han behöver använda för att göra mig nöjd.

Jag har haft sex med en sådan man ett par gånger. Stor kuk och stort ego.... Det var det sämsta sex jag haft.

Och jag klarar stora saker så det var inte det som var felet. Felet satt i att han trodde att kuken allena skulle göra jobbet. Bara att pumpa på så blir det skönt!.. men icke för mig!
  • PeterGB3G
    Anonym (Q) skrev 2017-04-07 06:56:11 följande:

Det finns någon för alla helt enkelt. Och alla tänder på olika saker. Personligen så bryr jag mig inte om storleken på kuken

Det som stör mig mest i alla sådana här trådar är att det alltid finns de män som tror att, stor kuk=bra kuk och liten kuk=dålig.!

Finns hopp för män med små! Finns ju andra trådar där kvinnor berättar att mannen blir dumpad pga liten kuk. Tror också att del av våran fixering är att kukstorleken är det enda som inte går att påverka. För övrigt kan man träna upp muskler, lära sig bättre sexteknik med mera. Däremot längden över havet och storlek på kuken får man leva med.
  • Anonym (Q)
    PeterGB3G skrev 2017-04-07 08:26:56 följande:

Finns hopp för män med små! Finns ju andra trådar där kvinnor berättar att mannen blir dumpad pga liten kuk. Tror också att del av våran fixering är att kukstorleken är det enda som inte går att påverka. För övrigt kan man träna upp muskler, lära sig bättre sexteknik med mera. Däremot längden över havet och storlek på kuken får man leva med.

Lika stort hopp som det finns för småbröstade, bredrövade, glappfittade (om det ens är ett ord... hahaha) eller stormagade kvinnor... etc.

Alla gillar inte räkor och vitt vin, bara för att det anses vara det fina och bästa valet! Somliga tycker det är godare med en Coca cola och en skål ostbågar :)
  • PeterGB3G
    Anonym (Q) skrev 2017-04-07 11:14:31 följande:
    Alla gillar inte räkor och vitt vin, bara för att det anses vara det fina och bästa valet!
    Mmm.. va sugen ja blev på det nu... fast jag är man å allt..

Kanske ska bjuda min sexiga småbröstade fru på det ikväll...Cool
  • Anonym (Q)
    PeterGB3G skrev 2017-04-07 11:23:32 följande:

Mmm.. va sugen ja blev på det nu... fast jag är man å allt..

Kanske ska bjuda min sexiga småbröstade fru på det ikväll...

Hahaha... Det tycker jag du ska göra ;). Själv hoppas jag bli bjuden på ett stort glas cola med massor av is :). Och så ska jag bjuda min lille gubbe på en whiskey ;)
  • Anonym (hh)
    Anonym (Q) skrev 2017-04-07 06:56:11 följande:
    Det finns någon för alla helt enkelt. Och alla tänder på olika saker. Personligen så bryr jag mig inte om storleken på kuken varken inom porr eller irl. Det är så mycket annat som är avgörande för om jag tycker det är bra sex, eller en upphetsande porrfilm.

Det som stör mig mest i alla sådana här trådar är att det alltid finns de män som tror att, stor kuk=bra kuk och liten kuk=dålig. För somliga sexpartners stämmer det säkert, men inte för alla. Det är troligen inte ens majoritetens åsikt att en kuk måste vara stor.

Jag stör mig också på att så många män verkar tro att kuken är det enda en kvinna bryr sig om och njuter av, för själv så skulle jag inte vilja ha sex med en man som tror att hans kuk är någon slags "gud allmäktige", och det enda han behöver använda för att göra mig nöjd.

Jag har haft sex med en sådan man ett par gånger. Stor kuk och stort ego.... Det var det sämsta sex jag haft.

Och jag klarar stora saker så det var inte det som var felet. Felet satt i att han trodde att kuken allena skulle göra jobbet. Bara att pumpa på så blir det skönt!.. men icke för mig!
    Fast ingenting säger att en man med liten kuk anstränger sig mer i sängen än någon med stor kuk? Finns egoistiska killar med alla storlekar. 
  • Anonym (Q)
    Anonym (hh) skrev 2017-04-08 09:10:40 följande:

Fast ingenting säger att en man med liten kuk anstränger sig mer i sängen än någon med stor kuk? Finns egoistiska killar med alla storlekar. 

Nej absolut inte. Det jag försökte få fram, lite klumpigt, var att en man kan vara en bra älskare oavsett kukstorlek :)
Svar på tråden Kukstorlek?