• Anonym (15cm)

    Kukstorlek?

    Hallå där, en gammal klassiker fråga till damerna där ute (även homo eller bi män)

    Vad tycker ni personligen är en bra storlek hos männen?

    Både vid slakt och stånd.

    Har ni problem med små slaka kukar?

    Vad tycker ni är lagom?

    Berätta gärna vilka kukar ni blir galna över och vilka ni känner att ni vill ta avstånd från och inte upphetsar er.

    Kör hårt =)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-03-29 14:23
    När jag skrev "Har ni problem med små slaka kukar" så menade jag dom männen som är growers (alltså korta först men växer till sig stora)

  • Svar på tråden Kukstorlek?
  • Anonym (Lotta)
    Anonym (20) skrev 2017-04-12 20:50:43 följande:
    De flesta jag varit med har haft uppskattningsvis 18 cm och att snittet skulle vara 13 cm gör mig fundersam. Några har haft 20 och ett fåtal över 20, enligt mitt ögonmått...

    Kanske att snittet i hela världen är 13 cm då de flesta asiater har små och det bor ju lite folk i exempelvis Kina. Men snittet i Sverige kan aldrig vara 13, räcker inte..

    Träffade en kille från Gambia för något år sedan och han var chockerande stor, började skratta när jag såg den och kan kunde inte köra in hela, säkert närmare 25 cm. Kommer aldrig glömma honom...ha ha...

    Men svar på din fråga: 17-18 är såklart bra!
    Uppskattningsvis?

    Jag tror du är dålig på att uppskatta. Det vore konstigt om dom flesta du har legat med har en kuk som är 4 cm längre än medel. Medel är ungefär 14 cm, troligen är det den storleken du oftast träffat på..  Skrattande
  • petersex
    Anonym (20) skrev 2017-04-12 20:50:43 följande:
    De flesta jag varit med har haft uppskattningsvis 18 cm och att snittet skulle vara 13 cm gör mig fundersam. Några har haft 20 och ett fåtal över 20, enligt mitt ögonmått...

    Kanske att snittet i hela världen är 13 cm då de flesta asiater har små och det bor ju lite folk i exempelvis Kina. Men snittet i Sverige kan aldrig vara 13, räcker inte..

    Träffade en kille från Gambia för något år sedan och han var chockerande stor, började skratta när jag såg den och kan kunde inte köra in hela, säkert närmare 25 cm. Kommer aldrig glömma honom...ha ha...

    Men svar på din fråga: 17-18 är såklart bra!
    Dåligt ögonmått?
  • Anonym (hh)

    tror väldigt få tjejer är så noga med längden när det gäller storleken, snarare omkretsen som är viktig

  • Foreverlove
    Anonym (hh) skrev 2017-04-13 23:32:01 följande:

    tror väldigt få tjejer är så noga med längden när det gäller storleken, snarare omkretsen som är viktig


    Stämmer. För mig
  • Anonym (Lamar)
    Foreverlove skrev 2017-04-13 23:38:49 följande:
    Stämmer. För mig
    Vad är den "perfekta" omkretsen då?
  • Anonym (hh)
    Anonym (Lamar) skrev 2017-04-13 23:41:55 följande:
    Vad är den "perfekta" omkretsen då?
    så stor som möjligt? Så länge den går att få in:P Svårt att ögonmåtta en omkrets liksom 
  • Anonym (Lamar)
    Anonym (hh) skrev 2017-04-13 23:55:35 följande:
    så stor som möjligt? Så länge den går att få in:P Svårt att ögonmåtta en omkrets liksom 
    Haha, så du hade helt ärligt velat ha typ en kuk med en omkrets som en sprayflaska?
  • Foreverlove
    Anonym (Lamar) skrev 2017-04-13 23:41:55 följande:
    Vad är den "perfekta" omkretsen då?
    Mitt x hade omkrets 17 och den var perfekt för mig. Men 16 eller 18 kanske också är sk perfekta.
  • Anonym (Lamar)
    Foreverlove skrev 2017-04-14 01:01:49 följande:
    Mitt x hade omkrets 17 och den var perfekt för mig. Men 16 eller 18 kanske också är sk perfekta.
    Haha fan sjukt att folk har den där storleken.. Mindervärdeskomplex inc med endast 12-13!
  • Foreverlove

    Men vissa män på dejtingsidor alltså.
    Inte helt ovanligt att få frågan; gillar du stora kukar? Min är 123 x123, duger den åt fröken?
    Avtändande är ett understatement.
    Det enda dessa män har att komma med är sin big dick troligen. Tragiskt.
    Snacka om att objektifiera sig själva.
    Nej jag letar inte en kuk utan en man.
    Har han en kuk så är det utmärkt.

  • PeterGB3G
    Anonym (quidproquo) skrev 2017-04-13 09:30:01 följande:

    Under alla mina år så har jag aldrig stött på en kvinna som undrat hur stor k*k jag har, iaf inte uttryckt exakt i cm...


    Det är mycket som är svårt att bedöma i den här tråden. Jag tvivlar inte på att ni som skriver är sanningsenliga, men det blir mycket svårt att få veta exakt hur stor kvinnor föredrar.

    Enda sättet vore väl att göra en slags nazi-style experiment där forskare gjorde officiell mätning både på männens kukar och kvinnors djup med påföljande sex och intervjuer.

    Hur vet ni kvinnor vilken längd ni gillar? Har ni mätt flera mäns kukar? Frågar ni alltid era partners hur stora dom har? Jag har aldrig stött på en kvinna som frågat vad min storlek var eller som har en uppfattning om hur många cm som är skönt.

    Korrekt mätning är med hård linjal ovanpå kuken pressad mot benet mätt vid toppen. Detta är det officiella sättet att mäta som används vid undersökningar av kondomtillverkare med mera.

    När man mäter på det viset, så går det bort ett par cm som inte går att föra in vid samlag. Så frågan är, hur mycket kuk vill kvinnor ha in.

    En fitta är i genomsnitt 13-14 cm djup, det vore intressant att se en dildo graderad i cm från toppen och neråt, låta kvinnor föra in den och sedan läsa av hur mycket som är skönt att få i.

    Eftersom fittan är lite flexibel och flera kvinnor vittnar om att det är skönt att bli fyllda så gissar jag att det krävs ett par cm mer än mätdjupet för att det ska vara skönt. Dvs ca 14-15 cm. Och ett par cm går bort vid roten på kuken så det går inte föra in.

    Min slutsats är att jag tror kvinnor gillar kukar som mäter 16-18 cm i officiell mätning. Detta för att en genomsnittsfitta på 13-14 ska känns rejält fylld.

    Men eftersom fittan är mjuk och dessutom påverkas upplevelsen starkt av hur våt den är blir det ingen exakt bedömning. Kan dra flera cm åt båda håll.

    En stor kuk kan glida "för lätt" i en lagom stor fitta. En fitta med tajta muskler som är lagom våt kan få skönt med en kuk i medel/mindre storlek.
    "Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Anonym (sid)

    Hallå det här.med storlek hit och storlek dit.

    Jag vet inte om någon tidigare skrivit utifrån undersökning ligger det runt 16,5 cm för ons och 16 cm i förhållande detta.gäller längd.

    Men då undrar jag om nu en undersökning säger dessa mått varför så många kräver kukar över 20 cm de ska helst närma sig 30 cm när en fitta i sig blir någonstans kring 15-17 cm i upphetsat tillstånd det finns givetvis de som blir djupare bara en fundering

  • Anonym (Liten kuk)

    Tja har en kuk på 17x12 och funderar ifall jag borde hänga mig själv?

Svar på tråden Kukstorlek?