• PeterGB3G

Kukstorlek?

Alltid roligt med storlekssnack! Jag har 17x13. Lite större än medel med ingen jätteballe. Vill inte ha större. Ingen har klagat för vanligt sex, varken för stor eller för liten, men flera sagt att den var för stor för analt. Kanske bara dåliga ursäkter.Glad

Däremot är jag en sk "grower". Dvs har rätt liten i slakt tillstånd. Varför detta skulle vara ett problem kan jag inte förstå. Vad andra män tycker om min kuk i omklädningsrum berör mig inte. Ser inte hur kvinnor kan bry sig om detta heller. Mer praktiskt att ha en liten kuk i byxorna som växer till sig vid behov.

"Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • PeterGB3G
    Wench85 skrev 2017-04-04 14:40:47 följande:
    Jag orkar sällan svara i dessa trådar, men för dagen har jag visst lust. Men det är ju omöjligt att besvara pga:

1) Jag har aldrig mätt en kuk, och har inte närstuderat slaka kukar.
    2) Det beror på situationen och personen

Av nyfikenhet på att försöka förhålla mig till första frågan googlar jag fram några mått för att förhålla mig till.
    En 33 cl läskburk är 11,5 cm hög och har 22 cm i omkrets.
    iPhone 6 är 13,8 cm hög.
    En calippoglass som jag råkar äta för ögonblicket räknar jag ut till ungefär 12-13 cm omkrets och cirka 20 cm hög. 

Utifrån ovan bedömer jag att den minsta kuken jag mött var ca 8-9 cm lång och den kortaste kuken jag mött var 8-9 cm lång och 7-8 cm i omkrets.
    Den största runt 20 cm lång och i mitt minne omkrets som ett jäkla hangarfartyg, men i verkligheten var det nog strax under en burk. 

Av just dessa två valde jag att leva och vara monogam med den med mindre kuk i flera år, och att endast ha sex ett par gånger med den med större kuk. Med den större kuken var oralsex fascinerande och roligt, men första gången vi testade vaginalt var det omöjligt, andra gången var jag full och använde massa glidmedel och det var möjligt men gjorde bara ont.

Ju större kuk, desto mindre chans till spontana snabbisar eller analsex, och i riktigt stora fall är det för mig inte ens möjligt att genomföra penetrerande samlag. Så utifrån frågan: Nej, jag har inga problem med små kukar (däremot blir det definitivt problematiskt med enorma!)

Min favoritpartner har längd ungefär som en iPhone 6, och omkrets strax under en calippoglass, alltså ca 14 cm lång och 11 cm omkrets. Det är är lagom. Visst, ibland när vi kör doggystyle slår han i livmodertappen (ajajaj!) men då är det bara att flytta om oss. 
    Tack för dina tankar. Väldigt intressant för mig som man att höra hur du ser på olika storkar.

Jag läste nånstans att en fitta är 13-14 cm djup i medeltal. Du säger att det gör ont mot livmodern, men min partner njuter av det. Jag känner när jag går i botten att det blir lite mjukt som möts. Hon blir enormt kåt av det. För att det ska funka måste man ju ha ca 16-17 cm, ett par cm "går ju bort", dvs hela kuken går aldrig att föra in.

Det kanske är detta som gör att en del kvinnor njuter av stora kukar, för din del gör det ont i botten så det är inte aktuellt. Det innebär också att män med kukar 13-15 cm kommer ha svårt att nå in hela vägen och därför upplevs som för små.

En del kvinnor har säkert fittor som är lite djupare, säg 15-16 cm. Dom skulle då behöva kuk på ca 19-20 cm för att känna sig riktigt fyllda om det är det dom gillar.

Hur gör du med analt? Hur stor kan du ta där för att det ska vara skönt?

ps- jag har mätt min kuk många gånger och kollat in många slaka med!
  • PeterGB3G
    Anonym (hh) skrev 2017-04-06 16:06:00 följande:

Jag har hört av min BM att folk med bakåtlutande livmodertapp ofta får ont vid sex pga läget. Det stämmer på mig iaf.

Hurdana kukar gillar du? Inte för stora?
  • PeterGB3G
    Anonym (Q) skrev 2017-04-06 17:05:29 följande:

Jag måste bara fråga... Ni män, är ni eran kuk?

Alltså, ni skriver ju om den och er själva som om ni vore en kuk med en man i andra änden.

Haha, helt klart en poäng. Visst gör vi män kuken till en del av vem vi är. Osunt mycket i många fall.
  • PeterGB3G
    Anonym (Q) skrev 2017-04-06 18:38:17 följande:
    Haha.. ja eller hur!

Troligen är ni allt som oftast mer fixerade vid denna stackars omtalade lem än vad vi kvinnor är. ;)
    I porr visas ofta stora kukar som sprutar. Det är inte för den kvinnliga publiken, utan för att vi män gillar att se det.
  • PeterGB3G
    Wench85 skrev 2017-04-06 09:48:25 följande:
    Hur känslig livmodertapp en har måste göra stor skillnad. För de flesta varierar det dessutom

Analsex har jag bara haft med ett par olika av medelstorlek, så svårt att dra några slutsatser utöver att nuvarande storlek är alldeles perfekt. 
    Ok, den är 13-15 typ? Med en del kan jag ha analsex utan några som helst problem. Lite uppvärmning och sen köra på som vanligt. Men med min nuvarande partner går det inte. För stor säger hon. Jag har blygsamma 17x13.
  • PeterGB3G
    Anonym (Q) skrev 2017-04-06 19:42:34 följande:

Och de välsvarvade kvinnorna i porrfilmerna, vem är de till för?

Jag undrar förresten om inte det är fler män som mår dåligt av att se dessa bautakukar än vad det är som gillar att se dem?

Allt i porr är till för den manliga publiken, ja, porr är osunt att konsumera. Visst ser vi med en slags avundsjuk förtjusning på stora satser från jättekukar. Varför kan man undra.
  • PeterGB3G
    Anonym (Q) skrev 2017-04-07 06:56:11 följande:

Det finns någon för alla helt enkelt. Och alla tänder på olika saker. Personligen så bryr jag mig inte om storleken på kuken

Det som stör mig mest i alla sådana här trådar är att det alltid finns de män som tror att, stor kuk=bra kuk och liten kuk=dålig.!

Finns hopp för män med små! Finns ju andra trådar där kvinnor berättar att mannen blir dumpad pga liten kuk. Tror också att del av våran fixering är att kukstorleken är det enda som inte går att påverka. För övrigt kan man träna upp muskler, lära sig bättre sexteknik med mera. Däremot längden över havet och storlek på kuken får man leva med.
  • PeterGB3G
    Anonym (Q) skrev 2017-04-07 11:14:31 följande:
    Alla gillar inte räkor och vitt vin, bara för att det anses vara det fina och bästa valet!
    Mmm.. va sugen ja blev på det nu... fast jag är man å allt..

Kanske ska bjuda min sexiga småbröstade fru på det ikväll...Cool
  • PeterGB3G
    Foreverlove skrev 2017-04-10 20:33:08 följande:

Den bästa, skönaste, snyggaste kuken jag upplevt är 19 x 17.

Mannen, mitt x var (blev) ett asshole men saknar hans kuk nu när jag är singel.

www.lakartidningen.se/Klinik-och-vetenskap/Nya-ron/2015/03/Medelpenisen-definierad-i-metastudie/

Enligt denna undersökning är medelkuken 13 cm lång styv och 12 cm tjock. 13 x 12. Helt "normal". Om vi tänker oss en normalfördelning så innebär det att några få procent av männen har kukar i storlek 19x17. Då ska dessutom allt annat stämma, personlighet, övrigt utseende mm. Chansen för att en kvinna som kräver så stor kuk för att vara nöjd ska hitta en man är utomordentligt liten.
  • PeterGB3G
    Anonym (20) skrev 2017-04-12 00:58:11 följande:

Håller med. Har jag bara haft tur som träffat killar med omkring 20 cm?

Foreverlove skrev 2017-04-12 00:42:15 följande:

Bara några få % som är så stora alltså?

Jag måste gå en märklig, krokig stig eftersom jag ofta träffar på den % en.

Inget jag kräver men har man hittat en chokladkaka man gillar så äter man den gärna igen.

Konstig liknelse.

Alltså, för varje ytterligare cm kuk, blir det färre och färre. 20 plus väldigt få. Omkring 20 säger du, kan du tänkta dig 17-18 cm finns det betydlig fler.
  • PeterGB3G
    Anders 386 skrev 2017-04-12 09:10:09 följande:

Men det är väl bara bra att klarlägga önskemålen på ett tidigt stadium? Jag själv skulle inte vilja vara tillsammans med en kvinna som vill ha en man med stor kuk, Jag vill ju självklart att min partner ska vara en av dom som föredrar en medelkuk. Det blir ju ändå väldigt många att välja på eftersom dom flesta kvinnor faktiskt tycker att medelkuken är minst lika bra som en stor. Många kvinnor upplever problem med en riktigt stor kuk. 

Det är är svårt eftersom uppfattningen om stor/liten är så olika. En kille är förkrossad att han bara har 15 cm, trots att det är 2 cm över medel. En tjej säger "jag gillar stort" och är nöjd med 17cm visar det sig. Bara två cm mer än killen som är förstörd för att han bara har 15cm.
  • PeterGB3G
    Anonym (quidproquo) skrev 2017-04-13 09:30:01 följande:

Under alla mina år så har jag aldrig stött på en kvinna som undrat hur stor k*k jag har, iaf inte uttryckt exakt i cm...

Det är mycket som är svårt att bedöma i den här tråden. Jag tvivlar inte på att ni som skriver är sanningsenliga, men det blir mycket svårt att få veta exakt hur stor kvinnor föredrar.

Enda sättet vore väl att göra en slags nazi-style experiment där forskare gjorde officiell mätning både på männens kukar och kvinnors djup med påföljande sex och intervjuer.

Hur vet ni kvinnor vilken längd ni gillar? Har ni mätt flera mäns kukar? Frågar ni alltid era partners hur stora dom har? Jag har aldrig stött på en kvinna som frågat vad min storlek var eller som har en uppfattning om hur många cm som är skönt.

Korrekt mätning är med hård linjal ovanpå kuken pressad mot benet mätt vid toppen. Detta är det officiella sättet att mäta som används vid undersökningar av kondomtillverkare med mera.

När man mäter på det viset, så går det bort ett par cm som inte går att föra in vid samlag. Så frågan är, hur mycket kuk vill kvinnor ha in.

En fitta är i genomsnitt 13-14 cm djup, det vore intressant att se en dildo graderad i cm från toppen och neråt, låta kvinnor föra in den och sedan läsa av hur mycket som är skönt att få i.

Eftersom fittan är lite flexibel och flera kvinnor vittnar om att det är skönt att bli fyllda så gissar jag att det krävs ett par cm mer än mätdjupet för att det ska vara skönt. Dvs ca 14-15 cm. Och ett par cm går bort vid roten på kuken så det går inte föra in.

Min slutsats är att jag tror kvinnor gillar kukar som mäter 16-18 cm i officiell mätning. Detta för att en genomsnittsfitta på 13-14 ska känns rejält fylld.

Men eftersom fittan är mjuk och dessutom påverkas upplevelsen starkt av hur våt den är blir det ingen exakt bedömning. Kan dra flera cm åt båda håll.

En stor kuk kan glida "för lätt" i en lagom stor fitta. En fitta med tajta muskler som är lagom våt kan få skönt med en kuk i medel/mindre storlek.
Svar på tråden Kukstorlek?