Babydreamer skrev 2017-12-01 13:32:03 följande:
Har följt tråden han ska länge nu men inte skrivit något då jag själv har en 6 månaders hemma som föddes dagen innan Saga.
Vilka otroliga kämpar ni är både du och Saga! Jobbar på gyn och kommer verkligen bära med mig er historia i mitt jobb framöver <3
Å hon är fantastiskt söt!
Tack :) vad roligt att höra.
Vad glad jag blir att du kommer bära med dig denna historia i jobbet. Som när allt känns omöjligt så finns det alltid en chans.
Min 6 åring var också ett ?missfall? enligt två undersökningar av två olika på gyn. Men de hade fel den gången <3
Och eftersom det hände den gången, så hade jag det i åtanke och kanske därför orkade kämpa så mycket mer. Vill ändå tro att mycket går på vilja också. Kanske gener. Jag föddes i v28 och klarade mig super. Det var ändå 30 år sedan.
Tänkte att min lilla ville ha en chans att få bestämma själv. O redan när vattnet gick så kände jag sparkar dagen efter. Bara det gjorde att jag inte kunde påstå att hon skulle få svårt att träna musklerna då hon sparkade som en liten kämpe om dagarna. Sen hoppet om att lilla skulle vara smart och ta det lilla vattnet som kom på natten för att kunna träna lungorna. Jag är så glad att jag bestämde mig för att göra ALLT. Även om det var otroligt påfrestande för både psyket och kroppen. Jag ville inte ångra en sekund. Sen vet jag inte om något av det jag gjorde hjälpe henne, men det kändes så.