Första gången IVF Maj 2017
Haha ja fy tusan. Vi har tänkt åka iväg i helgen idag för att tänka på annat, och för att tiden ska gå lite snabbare.. får se vart de här iväg :)
Vad gör du för att få tiden att gå?
Du har ju iallafall ett plus redan så du ska va lycklig! :D är du på dag 7 idag så måste du ha plussat redan på dag 5 första gången eller hur? Det är sjukt tidigt! Haha:)
Hoppas jag har lika tur som du med pluset!
Hur tar din man det? Är han glad eller skeptisk till ett sånt tidigt plus? :)
Ja, nu var det första väldigt svagt. Jag var, och är kanske fortfarande, skeptisk. Har googlat ungefär tusen gånger om ovitrelle kan vara orsaken, men när det gått 14 dagar bör det vara lugnt. Samtidigt är jag väldigt lycklig och drömmer om hur det kommer kännas när magen växer. Och sen blir jag orolig, tänk om vi kommer på ultraljudet och dom inte hittar något foster? Eller om testet på testdagen kommer vara negativt!? Kastas mellan hopp och förtvivlan!
Första testet såg han ingenting på. Andra testet såg han strecket på, men sa att det inte räknas förrän testdag. Men när jag kom med det digitala så blev han väldigt glad. Han tror det kommer gå vägen, men det trodde han innan jag testar:)