För oss med BIM i april 2017
Vaknade tidigt i morse och testade. Negativt... Eventuellt ett pyttepyttesvagt streck, men det syntes inte ens på bild. Har lite menskänningar i magen nu också så nu kommer nog mensen idag. :(
Vaknade tidigt i morse och testade. Negativt... Eventuellt ett pyttepyttesvagt streck, men det syntes inte ens på bild. Har lite menskänningar i magen nu också så nu kommer nog mensen idag. :(
Här är bilden om någon vill analysera.
Orkade inte hålla på och tolka streck som knappt syntes så jag köpte ett digitalt test och det blev positivt! Står "Gravid 1-2" (men jag borde vara i vecka 5).
(Bim+5 eller Bim+1 beroende på hur man räknar.)
Kan knappt tro att det är sant. Testade ju negativt hos gyn i måndags och pyttepyttesvagt plus (som blev starkare efter några timmar) igår. Så ni som testar negativt, fortsätt testa om inte mensen kommer!
Ja detta satte ju allt i perspektiv. Var i korsningen Drottninggatan/Kungsgatan 10 min innan detta hände... Så otroligt skrämmande.
För er som trots detta vill ägna tid åt att tolka gravtest och som oroar er för negativa eller svaga test vill jag dela med mig av hur mitt test såg ut igår på morgonen (överst), 1 timme senare (mitten) och 24h senare (underst).
Dagen efter testade jag positivt med CB digital.
Ja detta satte ju allt i perspektiv. Var i korsningen Drottninggatan/Kungsgatan 10 min innan detta hände... Så otroligt skrämmande.
För er som trots detta vill ägna tid åt att tolka gravtest och som oroar er för negativa eller svaga test vill jag dela med mig av hur mitt test såg ut igår på morgonen (överst), 1 timme senare (mitten) och 24h senare (underst).
Dagen efter testade jag positivt med CB digital.
Fick detta idag, äl+6-8! Kan de vara spök? Är ju rosa?
Nä, nu tror jag det är kört för mig. Började blöda igår kväll och har fortsatt idag. Ringde Gynakuten men de säger bara att jag ska avvakta. Fan. Det blir missfall nr 2 i så fall. Kanske hänger kvar med er ändå, och hoppas på ny lycka i maj... Så ledsen nu.
Nu har det gått 2 veckor och en dag sen jag skrapades. Inga tecken på att ägglossning skulle vara på G. Kommer inte köra med ägglossningstickor denna månad utan låta kroppen få återhämta sig efter 3:e missfallet med skrapning på mindre än 11 månader. Bim kommer troligen vara i maj. Så hoppar nog dit direkt istället