Inlägg från: Fröfröken |Visa alla inlägg
  • Fröfröken

För oss med BIM i april 2017

Mila3: visst syns det! Grattis!!

Själv fick jag ju liten blödning igår morse sen inget mer.. fortsatt ömma bröst men BLANKT när jag testade inatt : / men sitter lugnt i båten än (så länge inte mensen brakar loss, men det känns inte så!!) jag tror det var förtidigt att testa...!

Hur går det för er andra ?

• Fröfröken
    Ulrika34 skrev 2017-04-25 12:02:41 följande:

Ni som har haft nidblödning? Hur såg det ut? Igår 10 dagar efter ägglossning, 3 dagar för bim fick jag klar rött blod, 4-5 droppar sen lite slem bara, inget mer sen igår kväll klockan 21, ingen mens smärta heller, har aldrig haft så klart rött blod som nidis, hmmm

Låter väldigt likt de jag hade igår morse! Mitt kom på 8 dar efter äl. Inget mer rött sen igår morse utan istället tokömma bröst!!

Tummarna för oss! Jag testar torsdag näst om inte mensen släcker hoppet tills dess ....
  • Fröfröken

Men spännande jhk88!! Anar ngt ?

Själv ska jag suga på karamellen till Tors morgon (läs natt ; ) )

• Fröfröken
    jhk88 skrev 2017-04-25 20:47:39 följande:

Jag tycker också att jag anar något plus att två andra också tycker sig ana något :O Jag ska testa med ett PE imorgon bitti... detta är sjukt spännande, trodde verkligen att det skulle bli helt blankt ju!! :O

Jag håller tummarna på torsdag för dig <3

Hoppas hoppas vi får följas åt i januaritråden

< 3

...och alla ni andra som väntar på svar!!
  • Fröfröken

Men jkh88 , du testade alltså på kvällen? Jag är så fixerad vid att man ska ta på morgon när det är före bim?

• Fröfröken

Blä Pytte Pytte lite rosa nu efter toabesök .... vågar inte gå på toan knappt. Säg inte att mensen brakar loss nu !!!

• Fröfröken

Kan en nid göra sig aningen till känna så här dag två? Detta var verkligen minimalt ljusrosa men går son på nålar nu, snälla inte mensen ! Idag har jag faktiskt hoppats !

Lycka till alla!!

• Fröfröken

Ännu ett blankt streck.... (kunde inte hålla mig) räknar nog nu med mens idag.. vill bara ha svar : /

• Fröfröken
    Ulrika34 skrev 2017-04-25 22:37:34 följande:

Jag sitter i soffan och kollar tv, får en huggande magont och in på toa och blodet droppar, jaja.... det kommer fler tåg!

Man blir minst sagt modfälld när ..... kommer, jag har känslan av att det sker under dagen för mig. Tycker väntan är värst!
  • Fröfröken

jag har vart låghormonare båda tidigare grav, plussat kanske 5-6 dar efter bim. Så det blir en olidlig väntan.. denna gång bim på lör, kan varit en nidblödning i måndags morse (??) har haft nid båda tidigare grav ..!

Så bergodalbana nu, mens närsom ELLER ett + efter helgen? Gissar många här delar denna känsla .. tummen för oss alla!

• Fröfröken
    EnPetra skrev 2017-04-26 10:04:23 följande:

Har du testat negativt då dagarna innan du plussat? Eller har du lyckats hålla dig från att testa så länge?

Testat neg då strax före bim, men 1 grav minns jag inte blod utan + 5-6 dar efter. Andra kom blod, precis som denna gång, kanske 4-5 dar FÖRE bim så jag gav upp men fick plus ett par dar efter sen ändå för "mensen" inte kom igång...

Nu fick jag nyss aninhgs rosa på pappret, 2 dar till bim o olidlig väntan på SVAR
  • Fröfröken

Stort grattis jhk88 !!! Jag hoppas på maj månad. Känns helt ok. Mest rädd att det ska dra ut alldeles på tiden.. ger det halvår iaf ...!

• Fröfröken

Hej alla!

Tog en veckas paus från tråden .. men nu har mensen passerat, nya tag!! Bör ha äl nu inom närmsta veckan men vet inte exakt IOM att cykeln var förskjuten o mensen kom 4 dar före bim .. tänker dock testa älstickor först till nästa omgång få mannen reser bort nästa torsdag o jag inte vill ha " grönt ljus " då .... men ÄL bör komma innan dess, hoppas!!!

Lyckospark till er alla!!

//Fröfröken

• Fröfröken

Testa igen EnPetra!!! Hade lite liknande min förs grav, fick plus 5-6 dar efter "mensen" som då hade vart sparsmakad så att säga ...!

• Fröfröken
    EnPetra skrev 2017-05-08 19:19:20 följande:

Hade du testat negativt innan mensen då? Jag ska ta ett test om några dagar då :)

Ja!! Helt neg så jag hade lagt ner IOM blödning med men en vännina sa, ta ett igen o help + !! Åh vad jag önskar det ska hända nu igen när jag hoppas som bäst på en trea .!!! Lycka till!
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017