Inlägg från: Fröfröken |Visa alla inlägg
  • Fröfröken

För oss med BIM i april 2017

Hej alla !

Är mitt i äl ???? Just nu hemma hos päronen så det smygs ..! På andra försöket för en trea .. fått tidigare två på andra så håller ju tummen för + bim 28/4

Lycka till alla!

• Fröfröken
    Skrutt 83 skrev 2017-04-15 08:43:27 följande:

Åh vad trist att höra att det blev minus för dig också imorse :( ska också lägga till mig i den gruppen. När ska du ha äl i maj? här verkar det bli kring 4/5 sambon åker den 2/5 :( så skulle bli överlycklig om den kunde tänka sig att komma lite tidigare och verkligen inte senare. Vi får köra den 2/5 innan han åker och hoppas att det kan räcka. Nästa månad ska jag köra boragon igen och hålla tummarna att den hjälper. Ska du köra den igen? Stor kram tillbaka!!

Samma för mig nästa ÄL i maj.. mannen bortrest : / men nu först en låång väntan till bim 28/4 . Håller tummarna för oss alla!!!
  • Fröfröken
    Hoppas på första skrev 2017-04-16 19:26:49 följande:

Tack! Men hur kände du innan då? Hade du några symtom?

Alltså egentligen inte ngr jag "förstod" .Första barnet växtvärk nån natt som jag då trodde var växtvärk. Andra barnet trodde jag det var mens men när den efter ett par dar inte kommit igång sa en vän, men testa! Va? Jag var inte alla inne på det men se ett + då minns jag att jag var totalt skengravid mån innan men just då + kom misstänkte jag inget eg. Låghormonare?

Lycka till!! Jag har bim 28/4 o hoppas bli överraskad sådär 5 dar senare :))
  • Fröfröken

Växtvärk som jag trodde var mensvärk skulle det stå! Men jag minns jag riktigt vred mig i sängen (brukar inte ha mensvärk alls)

• Fröfröken

Hej alla !

Känner mig just nu mest förkyld o ingen känsla alls av att det skulle va nått, äl+3 o bim 28/4. Förra månaden var jag sjukt skengravid redan ett par dar efter äl men det har jag vart med om förr vid tidigare grav o det inget varit .. Men sen när jag INGET trott har det blivit ett plus så får helt enkelt försöka koppla bort ...! Men det är inte lätt ???? Vill ju!!!

• Fröfröken

Verkligen grattis ni dom plussat!!

Här är det nu 10 dar tills nästa mens ... eller + ??? Spännande! Känner inget eg .. vet inte om det är bra eller dåligt. Prickade absolut in ÄL. Förkyld är jag iaf o fastnar lätt i tanken att det aldrig ska bli .. även om jag blivit grav lätt med båda mina tidigare barn. Nästa äl är mannen bortrest så det stressar med. Men hålla hoppet uppe o inte tänka för mycket // Fröfröken

Lycka till alla som är i väntans tider!

• Fröfröken

Annaba88: gissar att det var hormonspiral du hade? Jag har haft en menas en jag tog ut kopparspirslen i början av mars o väntar nu in bim 28/4 .. har nån här erfarenhet om uttag av spiral av ngn sort kan påverka möjligheterna just i början? En vän sa att kopparn "dröjde sig kvar" i livmodermiljön just efter uttag o få kunde försvåra? Men mycket är ju inte sant runt sånt här ..

• Fröfröken

Spännande för många här nu! Beställt test nu på nätet , Apoteket hjärtat, så kommer de hem i brevlådan! Smidigt o ingen risk att möta ngn på Apoteket ..! Testar tidigast om 1 vecka, bim 27 eller 28/4.. lycka till alla! //Fröfröken

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017