Inlägg från: Fröfröken |Visa alla inlägg
  • Fröfröken

För oss med BIM i april 2017

Jag kan skicka hopp till er med neg men ännu ingen mens att jag plussat först på bim + 5-6 båda tidigare grav ! (Men det skulle innebära att jag själv får vänta nu 10 dar kanske på ett ev +?) har bim 27/4, ömma bröst o ska testa med ett early test nu i mitten på veckan.

Spännande är det!

• Fröfröken

Har bara ondare o ondare i brösten o det brukar jag aldrig ha o detta från 8-9 dar innan bim, som är på fredag! Hoppet tänds, hjärnspöken eller ej ..!

• Fröfröken
    mickipicki skrev 2017-04-22 19:47:17 följande:

Har du bim 28/4?

Bim 27 el 28/4.. ont/ömma verkligen men vågar inte tro nått! Dock det enda "tecken" jag INTE hade förra månaden när jag var skengravid.. fler här som känner rejält ömma bröst veckan före bim?

Blev alkoholfritt på resturangen nu ikväll! Hoppas gör man, lycka till alla !
  • Fröfröken

Men grattis Alltupptaget

AlltUpptaget skrev 2017-04-23 10:55:32 följande:

Enligt appen ska mensen (inte) komma den 27/4.

Tog detta igår em (5 dagar innan)

Körde med ÄL tester denna gång & fick ett superstarkt positivt test den 11/4 (2 dagar innan enligt appen)

Kan knappt tro att detta skulle kunna vara ett riktigt plus :/

Vill Så gärna att det ska ta sig & att en liten bebis vill flytta in i min mage för att stanna <3

Men grattis!!! Skulle tolka det som ett plus! Har själv bim 28/4 o väntar ett early test i brevlådan imorn måndag så får leva med den plågsamma väntan på svar till tis morgon ...... tokömma bröst o svullen mage. Önskar bara ett svar just nu!! Tummen för alla!!!
  • Fröfröken

Just nu kastas jag mellan att jag faktiskt tror att det kan va o att mensen plötsligt ska komma fem dar tidigare ....... För så har det känts lite idag, diffus mensvärk (eller snälla molvärk) !!!

Veckan före bim är värst i denna bergodalbana helt klart!

• Fröfröken
    brennaV skrev 2017-04-23 16:20:02 följande:

Du får nog vara den som startar upp januaritråden för BF

... så hoppas jag att många av oss här får hänga på ....!!
  • Fröfröken
    jhk88 skrev 2017-04-23 17:36:23 följande:

Är idag på ÄL+6 och vaknade med Jätteömma bröst som har varit det hela dagen idag. Har även molvärk i äggstockar/livmoder... Jag vågar inte hoppas samtidigt som jag hoppas ihjäl mig. Någon som känner igen sig?

Men verkligen jhk88 !! Det började på äl + 6 även för mig, superömma bröst, verkligen hela dem båda, diffus molvärk o svullen mage. Brukar inte va så före mens o absolut inte 8-9 dar före.. är inne på femte dan ned dessa symptom nu o idag har jag nojjig lite gör att set bara ska va mensen dom plötsligt blir tidig?? Kör early test tisdag morgon, när har du bim?
  • Fröfröken

Kan tillägga att jag också känt mig kallsvettig , frusen, varm om vart annat .. hm gissar att jag letar tecken .. vill vill!!

• Fröfröken

Och för mig är det nu innan läggdags en krypande oro för att mensen ska komma som ett brev på posten ...... att det "bara" är det som känts. Vill tro att det blir det motsatta.

Spännande dagar nu för många av oss ...!!

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017