För oss med BIM i april 2017
Visst spelar det ingen toll om killen kommer lite mindre nån gång? När ja hade äl kom han inte så mycket sa han.. det viktiga e väl kvaliten på spermierna?
Visst spelar det ingen toll om killen kommer lite mindre nån gång? När ja hade äl kom han inte så mycket sa han.. det viktiga e väl kvaliten på spermierna?
Så tråkigt att man i princip har "ett" försök på sig i månaden! Blir sån väntan haha.. tänk om man hade två äl perioden ????
Jag har PCO, innan denna äl hade jag äl den 6e december senast. Dessutom har jag cykler på runt 40 dagar (de gånger jag ägglossar). Hade varit jätteglad om jag hade en gång i månaden..
Nej, det förstår jag :) Väntan är fruktansvärt när man väntar på något, oavsett hur lång väntan är :/
Är så dålig på sånt. Vill nån lägga till mig? Bim 9/4 första barnet första försöket!! Tack :)
Bim -7. Inga symptom men lite ömma bröst bara. Känsla av att mensen kommer om en vecka. Men kanske tidigt att säga redan nu!
Min ryggvärk har trillat ner mot slidan. Det spänner och drar från den till ljumskarna ut mot benen. Och liksom sticker bränner till i slidan.
Har bim den 9e. Börjar fundera på cysta el nått.
Äl +7 idag, känner inga symptom alls. Är däremot väldigt irriterad i nedre regionen och ser lite lätt svullen ut, säkert åkt på en svampinfektion :( Brukar alltid få problem när han kommer i mig, när jag tog piller hade jag samma problem (då han kom i) , men när jag slutade med pillerna och vi använde kondom istället slutade problemen. Och nu när vi försöker bli med barn kommer problemet tillbaka... Kanske är allergisk mot spermier eller nåt xD Messar upp pH värdet, hehe.
Hej gänget! Alltså jag plussade idag. Efter ett år och två missfall (senaste i februari) så plussade jag. Fattar inte riktigt vad som hände imorse alltså. Så sjukt att jag är gravid! Jag har hängt lite sporadiskt här och undrar om någon mer plussat än och om vi har någon Facebook grupp med BF December?
Jag har vart ganska känslig, trött och liite ont i brösten. Men annars inget nämnvärt. Lite metallsmak i munnen två gånger också och molvärk. Jag har verkligen lärt mig efter alla månader och två graviditeter (som slutade i missfall) att det kan vara precis olika