• Jooosen

För oss med BIM i april 2017

Äl 26 mars, bim 9/4. Har köpt stickor så ska kolla med dom. Har psykiskt ställt in mig på att det kommer blir svårt. Vet inte varför men känns som man inte blir lika besviken då hehe..

Första riktiga försöket, första barnet. Jag 28 han 26! Lycka till alla :)

• Jooosen
    Cykeltjejen skrev 2017-03-13 17:50:03 följande:

Jag hoppar in här då min mens också kom. Jag har BIM den 9/4 ????

Hur lång cykel har du? Håller tummarna!
  • Jooosen

Om min mens började i lördags kl 18, inte fullt ut. Räknar jag första mensens dag som söndag då istället? Snälla svara gärna!! Kramar

• Jooosen
    Pasgetti skrev 2017-03-14 10:16:08 följande:

Hoppar också in här! Andra försöket, första barnet! :) Tänkte köra med Äl stickor för att se om min idé om när jag har Äl verkligen är korrekt. Har BIM 9 april.

Haha exakt lika för mig! Stämmer på pricken, allt du sa!! Hur gammal är du?
  • Jooosen
    Pasgetti skrev 2017-03-16 12:46:24 följande:

Blir 26 alldeles för snart haha xD Själv? :)

Okej fyllde nyss 28!! Börjar känna mig gammal haha
  • Jooosen
    Pasgetti skrev 2017-03-17 10:14:08 följande:

Haha jag började känna mig gammal när jag fyllde 20 x) Hade alltid sagt att jag ville ha första barnet innan jag fyllde 25 men 26 är nära nog tycker jag :D

Då var mensen över, beställde hem massa ägglossningstest, då jag har 29 dagar cykel så menar testlagret på att jag ska börja testa från cd 11. Alltså från onsdag. Ska bli spännande att se om jag har ägglossning när jag tror att jag har det utifrån flytningar och känsla :)

Haha innan 30 får det bli för mig. Mensen slut här med (endast3 dagar) cykel på 29 dagar vilket innebär att börja testa på onsdag även för mig! Dag 11. Tänker testa vid kl 16 varje. Passar bäst med mitt schema. Håller tummarna!!! Bim 9/4!
  • Jooosen
    Anonym (Elli) skrev 2017-03-19 08:07:06 följande:

Hoppar in här jag också! Detta blir vårt 8e försök. Har en cysta som krånglar och förra veckan fick jag veta att jag gått med mycoplasma genitalium i flera år. Så rädd att jag ska vara steril nu men hoppas på det bästa! Bim den 8/4.

Å! Hur fick du reda på det, vanlig gyn undersökning? Min kille har haft mycoplasma. Oroa dig inte! Sa de något om att man kan bli steril? Är nojig att man kanske själv har det... om man nu typ inte får symptom! Kram
  • Jooosen
    Anonym (Elli) skrev 2017-03-19 13:21:29 följande:

Jag hade symtom som konstiga blödningar och smärtor, så då fick jag komma på undersökning. Inget de testar i vanliga fall verkar det som. Jag har dock inte blivit bättre efter min kur med antibiotika nu så jag måste ringa imorgon igen. Du kan ju ringa och säga att din kille haft det och att du är orolig för att ha blivit smittad?

Aa. Men han säger att han blev botad innan vi träffades. Så jag hoppas det hehe ..
  • Jooosen

Har en mencykel på mellan 28-30 dagar! Är på dag 11 idag. Har cb äl test hemma. Borde jag börja testa idag redan? Vilken dag brukar ni börja testa på, ni som har en lite varierande cykel? Vet att det står

Info i paketet men vill gärna höra hur ni gör/gjort!! Bim 9/4 och äl enligt appen typ 25-25/3

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017