För oss med BIM i april 2017
Jag och min sambo gav 110% i allt som heter försök i januari och februari efter att jag fick missfall i december. Och då åt jag både rosenrot och bisolvon, och det hände inte ett smack. Sen kom vi överens om en paus i bebisverlstaden, för jag ville gå ner i vikt plus att jag fyller i december, dagen innan min mamma och morfar, och ville inte planera barn till december. Och vilken månad blir jag gravid igen? Precis som förra graviditeten, så blev det månaden efter vi slutat "försöka". Och vi hade ingen stress över det heller, för under min ägglossning var vi bortresta och kunde inte mysa. Så vi passade på en gång, 4 dagar INNAN ägglossningen. Och tammefan så tog det sig. Och fast det eventuellt blir en decemberbebis, så kunde jag inte vara lyckligare. Bättre födelsedagspresent går inte att få <3
Vill inte det ska sex bara för göra barn, hade jag inte haft ÄL test skulle jag ha gått på appens beräkningar, den brukar stämma... min man är fantastisk och lugnar ner mig när jag stressar över att "det inte tar sig". Förhoppningsvis får vi världens bästa julklapp och annars kanske en underbar present in i nya året
Grattis till alla er som plussat, hoppas tråden kommer fyllas på hela april med fina plus! <3