• Charlizee

För oss med BIM i april 2017

meijram skrev 2017-04-02 07:20:41 följande:

Ok jag fixar! För er andra som inte är inlagda så är det bara att kopiera listan nedan och lägga till sig själv. Jag tror inte att vi har någon som är direkt huvudansvarig för listan

1/4: SBernin 3e försöket till 1:a barnet2/4: 3/4: maxleon1011 detta blir 1:a försöket 3dje barnet 3/4: Nr3sladdis 1:a försöket 3:e barnet 3/4: Cheerful 5:e försöket 1:a barnet 4/4: 5/4: typ89, 3:e försöket 2:a barnet 6/4: Emmie79, 4:e försöket 1:a barnet 7/4: Livethänder 11 försöket 1:a barnet 8/4: Vilgot o Lillpyret, 1:a försöket, 3:e barnet 9/4: Pasgetti 2a försöket, 1:a barnet 10/4: Cykeltjejen 2a försöket första barnet . NilssonLinn, försökt i 1år, 1:a barnet 11/4: LifeOfBullshit 2:a försöket 1:a barnet 12/4: sajo25, försök 13, 2:a barnet 13/4: royce, försökt drygt 2 år, 1:a barnet 14/4: 15/4: FrökenE1985, 11:e försöket, 1:a barnet 16/4: Maria25, 27:e försöket, 1:a barnet Birdiz, 1:a barnet 17/4: Leiabus2010,försök 1 år, 3:e barnet. 18/4: Charlizee, 4:e försöket, 3:e barnet19:4: Hedblomster, 2:a försöket, 1:a barnet 20/4; Isathe, 2:a försöket, 1:a barnet 21/4: 22/4: FridaB92, 3:e försöket 1:a barnet23/4: 24/4: WendelaW 2:a försöket 3:e barnet 

Ungafruahlberg 2:a försöket 1:a barnet

meijram 6:e försöket 1:a barnet25/4: 26/4: Ulrika34 4:e försöket med 5:e barnet.27/4: SWN 3e försöket 3dje barnet. 28/4: 29/4: 30/4:

Tack!! Då vet jag till nästa månad hur man gör Hoppas inte behöva skriva in mig såklart!
  • Charlizee
    lindstroom skrev 2017-04-02 10:56:35 följande:

Plussade för två dagar sen! Försökt i 7 månader och nu var de vår tur ???? . Plussade på bim+13

Grattis!!!
  • Charlizee
    becca90 skrev 2017-04-02 12:34:57 följande:

Någon av er som fått förlängd cykel någon gång??

Jag hade bim 7/3 men gick mensen den 16/3 och den varade mycket längre men med mycket mindre blod.

Så jag undrar nu om den ska komma då den brukar runt 7/4? Eller om den skjuts upp igen??

Min mens var sen i december med 4 dagar... men sen blev den som vanligt igen Köpte efter det ÄL test för att kunna ha bättre koll! Orsaken till varför den var sen har jag ingen aning om... vänder du ÄL test eller någon app?
  • Charlizee
    Hedblomster skrev 2017-04-03 06:54:24 följande:

Igår kväll hade jag tydliga vad jag brukar anta är äl-känningar: svullen lite tung mage och mensvärk + hade ju ett starkt äl-test. Hade sex lördag morgon samt söndag kväll, funderar på att försöka hinna ikväll med men det känna lite pressat och framtvingat... Men det ska bli intressant om dagens äl-test är svagare eller starkare, kunde inte riktigt avgöra om det var positivt eller nästan positivt igår!

Skulle kunna vara jag som skrev ditt inlägg... hade också ÄL-känningar igår. Vi fick till det både lördag och söndag, helst ska vi väl få det ikväll också för att optimera chanserna Mina ÄL har levt sina egna liv den här månaden men tycker att igår morse var starkast. Ska ta ett till om en liten stund. Tror din BIM är utsatt dagen innan min, hoppas vi får plussa!!! <3
  • Charlizee
    Solsidan17 skrev 2017-04-03 08:47:24 följande:

Godmorgon på er!

Jag hade bim 1/4 och hade laddat upp med värktabletter och tamponger. Nu ligger jag fortfarande här och väntar, men ingen mens ännu. Tog två test imorse, men tycker de verkar otydliga. Kan någon av er tyda dom?

Kan tillägga att jag vart gravid förra året med fick missfall i december.. och efter det så har vi försökt på nytt

Tycker mig se två solklara plus! Grattis!!
  • Charlizee
    Solsidan17 skrev 2017-04-03 09:00:35 följande:

Åh jag hoppas verkligen att det är så! Har dock hört att testlagrets tester har visat fel många ggr.. och vi ska på en fertilitetsutredning nu i april, och vilken dröm det hade varit att få ringa och avboka den tiden, som vi räknat ner dagarna till vågar inte hoppas för mycket. Men får göra ett test av annat märke i eftermiddag så får vi se

Med båda mina graviditeter har jag testat först med testlagret och när de visat positivt har det stämt Har två barn nu springande här hemma. Kan säkert vara olika men eftersom du fått två positiva tester så kan du nog andas ut lite... Grattis igen och njut av dina fina plus!
  • Charlizee
    jhk88 skrev 2017-04-03 13:43:08 följande:

Det är så påfrestande. jag var så uppåt igår och redo för att försöka igen. Idag är jag så nere och känner en stor hopplöshet. Jag vill inget annat än att skaffa en trea och när jag väl blir gravid med trean så får jag missfall :( Sååå jävla orättvist!

Tyckte jag kände igen dig från en tidigare tråd, fy vad tråkigt Kan inte föreställa mig den känslomässiga bergodalbanan... tycker det är tufft utan missfall. Håller alls tummar i världen du får plussa i april igen <3
  • Charlizee

Min app sa ägglossning igår, testade idag och inser att det nog är imorgon... vi har haft sex lördag-måndag, orkar man en dag till för att säkra upp? När vi har haft sex är det inget "bara göra barn sex" så vill inte det ska bli det nu... hade varit skön med en dags "sex-paus"

• Charlizee
    Milou3 skrev 2017-04-04 10:56:28 följande:

Försök få till lite mys i morgon bitti :)

Då har du haft sex varannan dag, vilket många rekommenderar.

Vi har två små barn hemma så morgonmys är svårt att få till... ja precis kanske får hoppa ikväll och köra på imorgon :)
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017