För oss med BIM i april 2017
Det kan ju vara det, men jag hade exakt så förra månaden också. Spottings på ÄL+11 och mens på ÄL+13
Hoppas ju på nidis :)
Det kan ju vara det, men jag hade exakt så förra månaden också. Spottings på ÄL+11 och mens på ÄL+13
Hoppas ju på nidis :)
För mig var mina "spottings" tydligen en nidblödning igen...för idag på ÅL+9 har jag fått positivt på Testlagrets test! Helt galet, började darra och gråta...som vi har kämpat! Ber till högre makter att det är vår tur nu och att vi får träffa en liten lagom till Lucia
BIM -2 eller 3, negativt test på clearblue early i morse.. Fan, skulle vänta till BIM men jag kan ju inte hålla mig och dessutom med tanke på alla symptom jag har haft + nidis tidigare i veckan. Va helt säker på att kunna se något och nu är jag så besviken :(
Hej gänget! Alltså jag plussade idag. Efter ett år och två missfall (senaste i februari) så plussade jag. Fattar inte riktigt vad som hände imorse alltså. Så sjukt att jag är gravid! Jag har hängt lite sporadiskt här och undrar om någon mer plussat än och om vi har någon Facebook grupp med BF December?
Godmorgon på er!
Jag hade bim 1/4 och hade laddat upp med värktabletter och tamponger. Nu ligger jag fortfarande här och väntar, men ingen mens ännu. Tog två test imorse, men tycker de verkar otydliga. Kan någon av er tyda dom?
Kan tillägga att jag vart gravid förra året med fick missfall i december.. och efter det så har vi försökt på nytt
Då va BIM-dagen här för min del men testade negativt i morse.. Har inga symptom kvar och heller inga känningar av att mensen skulle vara påväg. Suck!
Beklagar. Så himla trist. Vet hur det känns.
Är nu på BIM + 2, hade molvärk i tjejmagen i går, känt av magkatarr i 3 dagar och nu börjar jag känna mig lite öm i bröstvårtorna. Testade negativt i måndags på BIM-dagen då jag va helt säker på att de inte blir något denna månaden. Nu börjar däremot hoppet att komma tillbaka. Känns inte ens som att mensen är på G.. Tänkte att jag avvaktar till helgen. Har mensen inte kommit då så gör jag ett nytt test
hoppar in här .. har ett dilemma hehe bestämde att ja inte skulle testa ägglossningen i mars utan bara köra på liksom. hade Bim 3/4 och ännu ingen mens. om man ska följa appen. tycker inte ja ha några speciella symtom heller ...
har varit gravid 2 gånger förut. en son född -15 och en ängladotter född i v20+1 -16 . Konstigt nog kommer ja inte ihåg hur de kändes innan ja plusade då haha
har testat mig igår och idag men inget plus :( så nu är de bara att invänta ev mens. hade dock varit kul att få överraska sambon med ett plus i påskägget :)
Har lite samma problem! Bim 2/4 enligt app!
Fortfarande ingen mens, eller plus. Testade senast imorse..
Väldigt störigt, för om vi ej lyckades detta försök vill jag bara få min mens så jag vet och kan gå vidare.
Kommer ta ett nytt test på söndag då det är bim+7
Får se vad det säger
Har direkt inga symtom , kissar mer dock har jag märkt men det verkar ha "lugnat sig" då för bara några dagar sen sprang jag på toa hela tiden kändes det som men nu inte lika ofta.
Men annars inget, inga ömmande bröst eller så. Lite mensvärk på morgana dock inget som gör ont.
Har du några? Har din mens vart såhär sen förr? Detta är första gången min är sen mer än 2 dagar, så på dag 3 hade man jo stora förhoppningar tills testen visade negativ :-/
BIM + 6 och negativt test i morse.. Nu känner jag att hoppet är borta. Nu vill jag bara få min mens så att vi kan börja om igen.
Beställde hem borago. Någon som har erfarenhet av de? När börjar man ta dem och hur länge ska man äta dem?
BIM + 11 idag och ingen mens. Håller på att bryta samman här snart! Vill bara få min j*vla mens så att man kan börja om men inte ens den kan komma. Testade negativt BIM +6 och har inte vågat testa sedan dess, tänkte ju då att de ändå är kört så de är bara att invänta mens. Men på något sätt känns de som att de kanske är något ändå.. Mina symptomer kommer och går. De jag känner av mest är hugg i livmodern/äggstockarna från och till och även lite molvärk i bland, grym värk i ryggslutet, ömma bröstvårtor, gasig och fått dålig hy i ansiktet. VAD HÄNDER?!?!
Hej förlåt om jag bara hoppar in men här sitter jag med bim +12 men bara negativa tester ett som kändes som spökstrck nu till frågan testade du negativ tills nu?:)
Kanske hoppar över mensen? Är på cd 53, ligger egentligen på 30, så min mens uteblev och fick äl för typ 10 dagar sen eller när det nu va >.< :)
Åh hoppas du plussar snart så jobbigt o vänta man vill ju bara ha svar nu nu NU!
. Nej min mens kommer alltid i början av månaden i mars fick jag mens 4:e och februari den 1:à så det är där omkring ! Men nu vet jag inte vad jag ska tro om den haha:) har du oregelbunden ?
BIM + 18 och mensen kom i morse! ÖVERLYCKLIG! De har varit en hemsk väntan och alla dessa "gravidsymptomer" som har spökat. Nu när mensen kom kändes de som en lättnad. Molvärken och ryggvärken är kvar men stickningarna i livmodern har avtagit mina bröst gör inte så förbaskat ont, ådrorna på brösten har minskat, illamåendet är borta, de rikliga flytningarna avtog för ett par dagar sedan och jag känner mig för en gång skull på några veckor pigg. Har varit så rädd att något har varit fel och denna väntan på att få "börja om på nytt" har stressat mig enormt. Helgen kunde inte börjat bättre! Hoppar över till majtråden och säger grattis igen till alla plus och lycka till alla ni som väntar <3
Bim+7.. Ingen mens, inget plus. Så frustrerande...