Vi som älskar våra män ännu mer efter att ha läst inlägg här på FL
I skrivandets stund finns mängder av trådar här på FL av stackars "män" som uppenbarligen hatar kvinnor. Trådar där ord som slampor, horor, slynor upprepas hela tiden. Där "män" skriver att alla kvinnor är falska och ljuger. Eller att kvinnor aldrig borde ha fått rösträtt. Att de saknar all logik, förmåga till konsekventtänkande etc. Att de blir okvinnliga och bittra ju fler kukar de får i sig. Att alla feminister är si och så. Allt detta har jag svart på vitt läst de senaste dagarna.
Ja, you name it. En checklista på hur vedervärdiga en del varelser (kan knappast kalla dem för män) kan vara.
Allt detta får mig bara att älska min man ännu mer!
Han är en man som är raka motsatsen till de stackare som man kan se här inne ibland. En man som aldrig använt några av de ord som nämns härovan. Som inte är bitter på kvinnor eller rädd för kvinnors sexualitet. Som inte lever med dubbelmoral eller fördömanden. Som aldrig har visat något annat än respekt. Som aldrig har tjatat sig till sex, eller surat om han inte fått det.
Med andra ord, en Riktig Man. Värd att älska och stötta och uppskatta. Som jag aldrig kommer att svika. Jag älskar dig, J!
Så ni kvinnor därute som haft turen att ha riktiga män vid er sida, skriv gärna ett par korta rader här som motvikt mot de hatiska stackare som annars riskerar att kapa FL=)