Anonym (håller med) skrev 2017-02-27 15:46:12 följande:
Den stora majoriteten är ju bra människor men det syns inte utanpå vilka som har de mörka sidorna, chocken för de kvinnor som upptäckt att deras män är otrogna, pedofiler eller våldtäktsmän etc har varit stora.
Det är ju just de jättefina och snälla som visat sig vara just de här mörka männen.
Men självklart ska man inte utgå från att den man älskar är en vidrig människa, men dessa män som gör vidriga saker eller skriver vidriga saker på nätet är ju faktiskt någons fina man eller son eller vän osv.
sen behövs det kanske att denna stora majoritet av fina män börjar protestera både på nätet och utanför över de vidrigheter som vissa öser över kvinnor osv, det är väldigt många som inte gör något men som heller inte säger emot och protesterar när andra gör något.
Om den stora majoriteten män hade sagt ifrån mer så hade j uproblemet inte varit lika stort tror jag. Det är ju mest unga tjejer och kvinnor som står för protesterna, något att tänka på
Nu är min sambo ingen "snäll" man, han är juste, reko och inte "präktig" utan har massor av fel och brister. Jag tror att de som tillhör den gruppen som är vidriga, har nog en väldigt trevlig sida, övertrevlig sida annars.