• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • Dalkullan92
    Peekaboo skrev 2017-04-06 19:31:48 följande:

Jag har skapat en hemlig grupp nu för dem som vill vara med! Inboxa mig om namn på fb samt beskriv er profilbild i grova drag så att jag lägger till rätt :)

Det är första gången jag startar en grupp så ha gärna det i tanken :) har gärna någon mer som vill hålla i trådarna med mig så att vi kan få en så bra grupp som möjligt.

Vart tycker ni att man ska dra gränsen för antalet medlemmar? Vill gärna ha en lite mindre grupp så man kan "lära känna" varandra men inte för liten då folk kan lämna av olika anledningar, så vad tror ni blir bra?

Försökte skicka ett medelande till dig på familjeliv. Men din sida är privat så gåe inte att skicka till dig :(.
  • Peekaboo
    Dalkullan92 skrev 2017-04-06 19:35:53 följande:

Försökte skicka ett medelande till dig på familjeliv. Men din sida är privat så gåe inte att skicka till dig :(.

Försöker fixa det med en gång! :)
  • Peekaboo
    Peekaboo skrev 2017-04-06 19:41:53 följande:
    Försöker fixa det med en gång! :)
    Fixat! 
  • Jadu
    Peekaboo skrev 2017-04-06 19:49:51 följande:

Fixat! 

Skickat pm till dig :)
  • Frökenolson

Jag surfar från mobilen och kan inte gå in på profilerna. Nån som vågar gå ut med sitt namn här så kan jag lägga till er/ni mig vi fb och lägga in mig i gruppen? Tar bort varandra sedan så klart, ingen ska behöva lämna ut sig själv mer än man vill.

• Peekaboo
    Frökenolson skrev 2017-04-06 20:38:28 följande:

Jag surfar från mobilen och kan inte gå in på profilerna. Nån som vågar gå ut med sitt namn här så kan jag lägga till er/ni mig vi fb och lägga in mig i gruppen? Tar bort varandra sedan så klart, ingen ska behöva lämna ut sig själv mer än man vill.

när jag är inne via mobilen kan jag gå in på profilen genom att trycka på namnet här i forumet, går det inte alls för dig? Kan du trycka på "byt till standardversionen" annars? Kanske går för dig då? 
  • Litenflicka
    Peekaboo skrev 2017-04-06 19:31:48 följande:

Jag har skapat en hemlig grupp nu för dem som vill vara med! Inboxa mig om namn på fb samt beskriv er profilbild i grova drag så att jag lägger till rätt :)

Det är första gången jag startar en grupp så ha gärna det i tanken :) har gärna någon mer som vill hålla i trådarna med mig så att vi kan få en så bra grupp som möjligt.

Vart tycker ni att man ska dra gränsen för antalet medlemmar? Vill gärna ha en lite mindre grupp så man kan "lära känna" varandra men inte för liten då folk kan lämna av olika anledningar, så vad tror ni blir bra?

Har pmat dig nu :)
  • Tesstessiedess

Jag är beräknad mellan 31/1 och 2/11 (jag minns inte exakt dag, haha!)

Plussade den 28/2 när jag inte mådde på topp och tänkte "aja men jag kollar väl" ????

Mitt andra (har en son sen tidigare) men sambons första ????

• PlusLängtan

Plussade för några dagar sedan med nummer 2. BF 28/29 nov. Vi försökte i så många år, med flera missfall, innan vi äntligen fick vår dotter. Nu är oron stor för missfall igen, men vi försöker ta det lugnt. Som någon har sagt, vi väntar barn - inte missfall. Är i v7 nu.

Svar på tråden BF november 2017