BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Det är med stor sorg jag måste säga hejdå till er i denna tråd :( Fick missfall i fredags och även Inte gravid på digitalt test samma dag. Jag önskar er all lycka med era skatter! <3 Kram till er alla!
Myysan: Kan du beskriva mer? Hur ihållande var värken i början? kom den och gick? hur långt tid innan du sökte hjälp osv?
Idag har jag nästan inte känt av vänster sidan alls så jag hoppas på ligament/växtvärk. Har tom känt lite svart ont på högersidan så det gjorde mig lugnare för det inte bara har varit på en sida...
Är det någon här inne som kan hjälpa en in i fb gruppen? Ni som frågat om ni får vara med har ni fått komma in? Vem är ansvarig för den? Någon som kan komma med någon info kring detta? Snälla ?
Är det någon som vet om man kan göra något åt tröttheten eller är det bara att vänta ut?
Tänkte ringa å skriva in mig på vc, jag har privat vc så vet inte riktigt vart jag ska ringa. Hittar ingen specifikt nummer till MVC utan bara nummer till barnmorske.mottagning och bvv, vart ringer jag?
Myysan: Kan du beskriva mer? Hur ihållande var värken i början? kom den och gick? hur långt tid innan du sökte hjälp osv?
Idag har jag nästan inte känt av vänster sidan alls så jag hoppas på ligament/växtvärk. Har tom känt lite svart ont på högersidan så det gjorde mig lugnare för det inte bara har varit på en sida...
Här en till uppsvullen och redan gått upp 3kg, inte kul när barnet väger inget än så länge! Är i vecka 9 nu :)