ÄL feb och BIM mars -2017
Andra barnet, 3 försöket !
ÄL runt 18/2 och BIM 4/3 har ca 34-36 dagars cykel så ska börja ÄL testa på kanske tisdag eller onsdag nästa vecka.
Andra barnet, 3 försöket !
ÄL runt 18/2 och BIM 4/3 har ca 34-36 dagars cykel så ska börja ÄL testa på kanske tisdag eller onsdag nästa vecka.
Förvånad tjej här..
Har haft 34 dagars cykel alla månader förutom i november då jag hade 29 så räknade med att ha de denna månad med. Tänkte börja med ÄL test på dag 14 för att vara säker och kunna förlova stegringen. . Men så fick jag så underlig känsla idag så jag gjorde ett ÄL test kl 10 (överst) och ett kl 18 och fick detta resultat..
Har jag ÄL nu alltså? De hade jag inte räknat med....
Här måste ju mysas ikväll. För de kan väl inte vara försent när de fortfarande va så starkt kl 18 idag.
Min biceps emoji blev el massa frågetecken
En fråga om munkpeppar, får man rikligare mens när man äter det?
Någon som haft lika? Vad är de som händer :P
Lördag två st tester (överst)
Söndag två stycken tester och
Måndag två stycken tester (underst)
De understa tog jag nyss därför är de starkare. Alla har sett lika ut i 3 dagar...
Vad crazy. Jag vågar inte svara på vad det kan bero på, att ägget är redo att släppa men hänger kvar av någon anledning? Jag har aldrig fått ett positivt ÄL-test tyvärr. Inte en enda gång.
Nej. Ett tag trodde jag att jag inte har någon ägglossning, så jag började tempa med appen fertility friend men då verkar ändå temperaturhöjningen indikera ägglossning. Jag har pco på ena äggstocken så ett tag trodde jag att de var därför jag inte fick utslag, men då läste jag att det är vanligt att man får utslag hela tiden om man har pco (Eureka?! Har du det månne?!) sen tänkte jag att jag bara missat ÄL så jag började testa flera ggr/dag, varje dag i hela cykeln. Nu vet jag inte. Jag beställde just ett storpack ÄL-test, nu kan jag ta ett i timmen i en månad - här ska kartläggas.
Andra barnet, femte försöket. Har tid hos gyn för utredning 3/4 om det inte tar sig den här gången.
BIM 3-4 mars och ÄL troligtvis i lördags. Barn nr två försök 4 ! Sååå lång väntan
ÄL + 5
BIM 4/3
Hur känner ni om det inte blir nått denna månad? Jag är själv ett december barn och har alltid sagt att jag ALDRIG ska chansa att de blir i december :P dumt kanske men..
Hur känner ni