Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten
Hört talas om eccehomo?
Du har inte svarat på min fråga om Hanif Bali ännu..
Jag skulle uppskatta om du kunde koncentrera dig och faktiskt svara på mina frågor. Jag har bett dig länka till uttalanden som Hanif Bali har gjort om Kahin Ahmed men i stället länkar du till Mattias Lindberg uttalanden på twitter..
Hur kan du jämställa Maria Schottenius bemötande av en abortkritisk debattartikel i DN med att Hanif Bali häcklar muslimer genom att kalla deras profet för pedofil?
Uppfyller Muhammed kriterierna för pedofili?
Och varför ska religion få frikort för pedofili?
Och häckla, ne, det kan det inte bli i nått av det jag läst här.
Klart sossarna och deras allt mindre skara av anhängare är bekymrade över vissa borgerligas närmande till SD, den enda chansen S har att bilda regering efter 2018 är ju om nån slags Dö får fortsatt regera....
Jag tror inte de sossar som här beklagar sig över demokrati bryr sig det minsta om nåt förutom att de själva vill ha regeringsmakten, till vilket pris som helst.
Hur tänker du nu? Jag tror mest att socialdemokraterna har fnissat när moderaterna och Kristdemokraterna har tokrasat i opinionen efter det att de har visat sig att de närmar sig SD.
Idag är de flesta politiska bedömare överens om att alliansen har havererat och att detta har stärkt socialdemokraternas möjligheter att fortsätta att regera även efter valet 2018 (exempelvis i någon typ av socialliberal mittenregering).