Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten
man och nöjd skrev 2017-06-24 10:26:08 följande:
Föreslår att du försöker hitta argument för din ståndpunkt istället för att kalla folk för "trumpetsvampar".Hur lågt måste t.ex M sjunka för att Batra ska tvingas avgå?
Letar de redan nu efter en ersättare?
Kommer vi se en effekt uppåt när hon väl avgår.
Behöver M rent av skaffa sig en politik?
Tanken att det skulle finnas hemliga moderatorer på FL är så befängd att den ligger på trumpetsvampsnivå eller på Donald Trumpnivå om du så vill.
Jag skulle gissa att många som deltar i den politiska diskussionen på FL i likhet med mig får inlägg borttagna relativt frekvent. Till skillnad från personerna som tror att de drabbats av en konspiration försöker jag anpassa mitt sätt att skriva så att jag får så få inlägg raderade som möjligt. Det är inte det enklaste eftersom moderering knappast kan vara en exakt vetenskap.
Jag gnäller heller inte om att FL är som Nordkorea även om jag tycker att mitt inlägg inte borde ha raderats.
Ärligt talat kan jag inte riktigt förstå hur man kan vara så fastklistrad i det egna navelluddet och snarstucken att man måste konstruera alternativa sanningar för att slippa försöka anpassa sig.
Man kan om man vill se Familjeliv som ett suveränt land med egna lagar och regler. Vi är gäster i detta land. Det som är märkligt är att det så ofta är personer som gnäller om att invandrare ska ta seden dit de kommer som vägrar anpassa sig till FL.
Nihka är långt från den enda FL-skribent som brukar anklagas för att vara hemlg moderator. Det jag anser att dessa skribenter har gemensamt är att de är tuffa men också skickliga debattörer.