Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten
P.S
Noterar att Alliansen misstror tre ministrar och att SD tänker stötta deras förslag. Så ska det se ut. Inget samarbete. Inga samtal. Var och en för bara sin egen politik. Vänsterminoriteten är chanslös.
Undrar ifall Löfvén avgår redan idag?
Man vill gärna sätta en stämpel på folk, då folk pallar inte med idag att folk kan vara flytande mellan politiken som existerar.
Utan du ska vara vänster, höger eller vad det nu må vara.
och har man blivit placerad i ett fack, så kommer man bli hanterad som "vänstarpack" "högerpack" eller vad det nu må vara i detta området.
Det är en typ av ad hominem, eftersom du är skrikhögern, så behöver vi inte ta dina argument på allvar.
Som tex din webbpanel, som du såg vilket galet liv det blev över från vissa.
Sen kan det vara den webbpanelen är helkass för ändamålet, men det ändrar dock inte beteendet i att säga ett ord, för diskvalificera allt du säger.
Jag som inte sällar mig till en politik ideologi, får ofta på mig att bli placerad i fack.
Då folk generellt verkar ha galet svårt och acceptera att mitt liv inte är svart och vitt politiskt.
(Lägger en brasklapp här, om ni som svarar inte känner er träffade, betyder att ni inte heller behöver svara på den)
Och Trumpnissarna idag, har gjort detta så extremt mycket värre, där man slutat bry sig om fakta.
Och en de förstår inte ens vad fakta innebär, som vi även ser i retoriken.
Jag sett exempel här, där man säger en sak ena dagen och säger allt annat är fel, fake news och blah blah blah.
För sen säga det som var det enda rätta innan, som det värsta fel någonsin.
Och dom förstår inte ens att man kan se detta.