Digestive skrev 2019-04-21 17:55:25 följande:
Att basunera ut ATT det går att få tag i en människas IRL-identitet här och HUR man kan få tag i den... är en helt annan sak och det förstår du nog.
Att folk skapar dubbelkonton på Familjeliv har ingenting med saken att göra.
Jag skrev "psykosliknande tillstånd" men det ska givetvis inte gå en enda dag utan att du förvanskar vad folk har skrivit.
Sak samma. Du är för emotionellt driven för att kunna hantera ämnet och visat dig farlig för andras säkerhet när känslorna tar överstyr. Varför jag härmed tar avstånd från dig under ämnet i fråga...
Nja, jag kan inte ta ansvar för dina griller. Självklart skulle jag aldrig avslöja eller visa på hur man kan ta rätt på ett FL-nicks verkliga identitet.
Du har avslöjat det fasta nicket bakom en person som valde att skriva som helt anonym, du har också påstått att personen närmade sig psykos.
Just egenskapen att aldrig ta ansvar för egna handlingar, att ständigt skylla på andra är kanske den egenskap jag finner mest motbjudande inom SD-vurmarkulturen.
Hade inte jag anmält så hade säkert någon annan vuxen gjort detta.
Men du ska iallafall ha beröm för att du uppmanade mig att anmäla, för det borde du nog ha förstått att det var så jag skulle tolka din begäran.
Angående den fyra år gamla tråden. Så var det i vanlig ordning så att vissa trasslade in sig i psykiatri i stället för i vad den handlade om.