• Beebis

Gravid ? Spökstreck?

Hejsan, några fler som har funderingar kring sina graviditetstest ? Är de bara vi som tycker att det är ett streck brev ? Eller är de bara att vi vill att det ska vara de ;) några fler som testar just nu och har funderingar kring sina test. Lägg upp bild och visa :)

• Svar på tråden Gravid ? Spökstreck?
  • Hallonfrossa
    Busi88 skrev 2017-02-10 19:14:45 följande:

Kan man avläsaavläsas cb digital såhär.. hittat massa olika info om de men kunde inte låta bli o bryta isär.

Har du den andra remsan med?
  • Hallonfrossa
    yennie84 skrev 2017-02-10 17:40:14 följande:

Kunde inte hålla mig. Köpte två CB early nu, kissade på em (1 timma efter jag kissat) och visst fan är det ett streck???? Sorry för spam nu

Inge snack om saken, på söndag har du garanterat gravid på digitalt med :)

Grattis :)
  • Milou3
    yennie84 skrev 2017-02-10 18:36:51 följande:

Vågar jag tro på det även om CB digital sa ej gravid i morse?

Ja absolut! Så blev det för mig med för två månader sedan. Cb digital borde visa "gravid" om en dag eller två!
  • yennie84
    Hallonfrossa skrev 2017-02-10 19:20:07 följande:

Inge snack om saken, på söndag har du garanterat gravid på digitalt med :)

Grattis :)

Milou3 skrev 2017-02-10 19:21:26 följande:

Ja absolut! Så blev det för mig med för två månader sedan. Cb digital borde visa "gravid" om en dag eller två!

Wow, can't wait! Har säkert spenderat över 500:- på tester redan hahaha
  • Busi88
    Hallonfrossa skrev 2017-02-10 19:19:34 följande:

Har du den andra remsan med?

Den okänsliga är blank.
  • yennie84

Nu precis visade även Äl-test stegring i hcg vilket känns häftigt eftersom jag är på typ Bim-4

• Hallonfrossa
    Busi88 skrev 2017-02-10 21:29:18 följande:

Den okänsliga är blank.

Okej, ja då verkar du tyvärr inte vara gravid så det syns ännu :)

Men det kan ändras fort.

Här är mitt test när jag fick 1-2 veckor :)

• Annisens81
    Beebis skrev 2017-04-16 18:55:09 följande:

Vist ser man två streck ??

Absolut!

Plussade inte du förra månaden?
  • Beebis

Fick test som inte visade något efter de. Grejen är att vi har två barn, jag och min man beslutade tillsammans att han steriliserades (för 6år sedan) nu ångrade vi de och i september 2016 var vi i Norge för en refertilisering(återställer båda ledarna) och vi hade lätt för att bli gravida innan men de betyder inte att detta efter 6år blir "enkelt" så vi har som sagt längtat och väntat på plus och varit nojiga och gjort test. Hade sista mens i slutet på januari, sen har vi gjort massa test men inte plus efter de bi gjorde då så vi var förvirrade. Så vi la de hår med att testa hela tiden åt sidan för blir de nå så blir de :) så nu har vi inte testat på 2-4 veckor så stämmer detta RFSU test nu så är vi i vecka 9 !!!

• Annisens81
    Beebis skrev 2017-04-16 21:00:39 följande:

Fick test som inte visade något efter de. Grejen är att vi har två barn, jag och min man beslutade tillsammans att han steriliserades (för 6år sedan) nu ångrade vi de och i september 2016 var vi i Norge för en refertilisering(återställer båda ledarna) och vi hade lätt för att bli gravida innan men de betyder inte att detta efter 6år blir "enkelt" så vi har som sagt längtat och väntat på plus och varit nojiga och gjort test. Hade sista mens i slutet på januari, sen har vi gjort massa test men inte plus efter de bi gjorde då så vi var förvirrade. Så vi la de hår med att testa hela tiden åt sidan för blir de nå så blir de :) så nu har vi inte testat på 2-4 veckor så stämmer detta RFSU test nu så är vi i vecka 9 !!!

Åh håller tummarna!!! Och det är 2 streck där :), grattis !
  • Frida8787

Jag följer med i denna tråd, Hade mens 26 mars... oregelbunden men cirka 30-32 dagar, Testade med digitalt i torsdags men fick inte gravid. Hatar de orden :)
    I morse testa jag med rfsu men känner mig så osäker. ser ni det? 
Svar på tråden Gravid ? Spökstreck?