• Beebis

Gravid ? Spökstreck?

Hejsan, några fler som har funderingar kring sina graviditetstest ? Är de bara vi som tycker att det är ett streck brev ? Eller är de bara att vi vill att det ska vara de ;) några fler som testar just nu och har funderingar kring sina test. Lägg upp bild och visa :)

• Svar på tråden Gravid ? Spökstreck?
  • Hallonfrossa
    yennie84 skrev 2017-02-10 09:15:03 följande:

Negativt i morse på digital ????

Åh tror absolut det är för tidigt för digitalt, ckearblue mäter ju från 10 och digital 25, och är ändå väldigt sega på att ge positivt så upp med hakan, skulle rekommendera dig att ta ett annat test, clearblue + kanske? Eller apotekets egna.
  • yennie84
    Hallonfrossa skrev 2017-02-10 09:31:13 följande:

Åh tror absolut det är för tidigt för digitalt, ckearblue mäter ju från 10 och digital 25, och är ändå väldigt sega på att ge positivt så upp med hakan, skulle rekommendera dig att ta ett annat test, clearblue + kanske? Eller apotekets egna.

Tack för svar! Jag känner mig lite modfälld tycker att det finns symptom som ömma bröstvårtor, bröst som surrar, illamående och känningar mot snippan till. Det plus att jag verkligen kunde se ett streck på testa tidigt. Bajs. Jaja köper ett nytt testa tidigt idag och testar i morgon
  • Annisens81
    Hallonfrossa skrev 2017-02-10 09:29:28 följande:

Det där är ju positivt! Måste vara :)

Här går det bra, går in i vecka 8 på måndag :)

Men vad kul!! Grattis!!

Ja! Tog ett digitalt nu:D! V.3+2 :)

• yennie84
    Annisens81 skrev 2017-02-10 10:10:59 följande:

Men vad kul!! Grattis!!

Wow grattis! När har du Bim?
  • Annisens81
    yennie84 skrev 2017-02-10 10:14:32 följande:

Wow grattis! När har du Bim?

Tack:)!! Den 14 :)! Så bim-4 :)!
  • Annisens81
    yennie84 skrev 2017-02-10 09:15:03 följande:

Negativt i morse på digital ????

Vänta någon dag och testa igen! När har du bim?

Kunde inte hålla mig! Men inte morgonurin dock! Men fick gravid 1-2 veckor :)
  • yennie84
    Annisens81 skrev 2017-02-10 10:18:37 följande:

Vänta någon dag och testa igen! När har du bim?

Kunde inte hålla mig! Men inte morgonurin dock! Men fick gravid 1-2 veckor :)

Tror också min Bim är typ 14/2. Köper ett till early och testar i morgon. Nu letar jag symptom som en galning. Sitter på vagnen och mår illa men det kan ju lika gärna vara att jag inte ätit frukost ????
  • Hallonfrossa
    Annisens81 skrev 2017-02-10 10:10:59 följande:

Men vad kul!! Grattis!!

Yey! Grattis!! :)
  • Annisens81
    yennie84 skrev 2017-02-10 10:23:24 följande:

Tror också min Bim är typ 14/2. Köper ett till early och testar i morgon. Nu letar jag symptom som en galning. Sitter på vagnen och mår illa men det kan ju lika gärna vara att jag inte ätit frukost ????

Jag har lättblödande tandkött och känns som träningsvärk i livmodern, that's IT :)!

Kanske lite argare än vanligt :D!!

Håller tummarna!!!
Svar på tråden Gravid ? Spökstreck?