• Beebis

Gravid ? Spökstreck?

Hejsan, några fler som har funderingar kring sina graviditetstest ? Är de bara vi som tycker att det är ett streck brev ? Eller är de bara att vi vill att det ska vara de ;) några fler som testar just nu och har funderingar kring sina test. Lägg upp bild och visa :)

• Svar på tråden Gravid ? Spökstreck?
  • Hallonfrossa

Hoppas såninneröigt för er!

Här är mitt spök från apotekets egna tester... har lite svårt att lita på dem efter de.

Men verkar vara väldigt ovanligt med spök från dem så det är ju lovande för er :)

• Hallonfrossa
    Nyponros399 skrev 2017-02-02 10:27:19 följande:

Fick detta på PE :) tror jag ska våga mig på ett digitalt!

Ingen tvekan om de längre :)

Det skulle nog kunna bli positivt på digitalt nu :)

Stort grattis!!
  • Hallonfrossa

[quote=77371220][quote-nick]Nyponros399 skrev 2017-02-02 11:15:40 följande:[/quote-nick][/quote]

Du är för snabb bara, digitalt är segare och mäter högre hcg, om 1-2 dagar ska du se att du har gravid på digitalt med :)

Vilken dag efter äl är du på?

• Hallonfrossa
    Nyponros399 skrev 2017-02-02 12:19:54 följande:

Äl + 11 :)

Vänta till bim eller dagen efter och ta ett digitalt då så får du gravid 1-2 ska du se :)
  • V89

Bim +10 idag, lagt på filter för det ska framhävas.. Är det bara spöktecken tro?

• V89
    Beebis skrev 2017-01-31 20:29:18 följande:

Hejsan, några fler som har funderingar kring sina graviditetstest ? Är de bara vi som tycker att det är ett streck brev ? Eller är de bara att vi vill att det ska vara de ;) några fler som testar just nu och har funderingar kring sina test. Lägg upp bild och visa :)

Grattis!! :)) ser verkligen ut som ett svagt plus!
Svar på tråden Gravid ? Spökstreck?