Jag ser att du har fått lite svar redan och att jag är någon månad sen, men utifall att du eller någon annan fortfarande letar svar så skriver jag ett inlägg också.
Först och främst är det bra att du redan tränat ett tag, att börja använda kosttillskott innan man kan träna RÄTT är inte bra. Träning och kost går först, sedan kommer kosttillskott, enligt mig. Men alla tänker givetvis olika.
Vill du få synligare muskler så bör du först och främst träna rätt. Istället för att göra 20 reps av en övning, så höjer du vikten och sänker repsen. På så sätt får du mer pump i muskeln och den blir större. Att konditionsträna är också ett bra och vanligt sätt för att få en mer "definierad" form.
Om vi pratar kosttillskott så skulle jag säga att kreatin är bra för att få större muskler. Du kan läsa en längre sammanfattning om kreatin här: http://aktad.se/traning/kreatin/ men kortfattat så fyller kreatinet dina muskler med vatten, vilket gör att du ser fylligare ut. Du blir även explosivare och får mer energi, vilket gör att du orkar lyfta mer och därmed pressa musklerna ÄN mer. Jag råder dig däremot att läsa på om Kreatin antingen på sidan jag angav ovanför eller på Wikipedia, då det finns olika sätt att använda kosttillskottet på. Men helt klart ett bra alternativ om du vill öka muskelmassa.
Protein är vitalt för att bygga muskler, det är ju själva grundstenen för hårväxt, muskler osv. Käka proteinrik mat till att börja med, sen kan du lägga till kosttillskott med mycket protein i. Jag tror mig ha läst någonstans att vi västerlänningar redan får i oss tillräckligt med protein genom kosten, men jag är osäker. Så för ditt ändamål är nog kreatin det bästa kosttillskottet. Det finns mycket att läsa inom ämnet och Wikipedia är en bra väg att starta
Önskar dig all lycka och hoppas att du får synliga muskler snart!