Gravid Bf Oktober 2017
Det var på riktigt! 25 kom vår fjärde son! Återkommer
Det var på riktigt! 25 kom vår fjärde son! Återkommer
Är det fler som vaknar supertidigt på morgonen och är pigg i sådär 3h för att sen vara helt förstörd resten av dagen?
Jag vaknar runt 6.30-7.00 av mig själv varje morgon nu och kan inte alls somna om. Sen vid 10-11 tar liksom all energi slut men ändå kan jag inte somna. Känns som att hela dagen är förstörd för att jag blir som ett jäkla kolli. Så frustrerande....
Åååhh mer bebisar i tråden, stort grattis Trolltrio och erijon!!!
Fast det lät inte som några vidare roliga förlossningar. Tur att slutprodukten gör det mödan lönt ;)
Jag var inne på ultraljud igår - igen! Allt såg fint ut, hon är liten men följer kurvan. Alla var glada att vi kommit så pass långt nu (v 37+2) och att hon alltså är fullgången. De hade dock svårt att mäta henne hon rörde på huvudet hela tiden, så fixerad är hon inte. Nytt ultraljud och ny bedömning nästa vecka.
Jag har mycket molvärk och ofta väldigt ont på natten, det känns som tryck mot hela magen innifrån på nåt sätt, att jag ska explodera eller att hon försöker ta sig ut den vägen på nåt vis.
Annars är allt klart här hemma. Tvättat och steriliserat :) Försöker gå små promenader, lyssna på poddar och läsa för att inte bli helt mosig i hjärnan.
Tycker jag just nu alltså. Det kan ju hända att jag ångrar mig om det kommer någon jobbig krämpa...
Spännande att kösa hur det går för er hemma med bebisar! Även om det både är svettigt och smärtsamt så går det över
Vändningsförsöket idag misslyckades så det blir ett planerat snitt iaf. Men det är ändå lite skönt för då.VET jag! Slipper jag fundera.
En trist grej som hände var dock att jag svimmade på.väg till sjukhuset. Satt på.bänken och väntade på bussen och blev helt yr. Helt plötsligt känner jag bara hur jag slår i huvudet och då har jag ramlat av bänken rakt ner. En snäll dam hjälpte mig och jag fick vatten och dextrosol men har mått lite knepigt hela dagen så nu känner jag VERKLIGEN att han får börja fundera på.sin ankomst!
Hämtat vagn och babyskydd idag också. Så vi är helt redo nu
Jag öppnade en oktobertråd för bebisprat!
www.familjeliv.se/forum/thread/78064177-nu-ar-oktoberbarnen-2017-har