Inlägg från: Euphoria85 |Visa alla inlägg
  • Euphoria85

Gravid Bf Oktober 2017

Igårkväll började det iil/hugga inne i underlivet = inte skönt alls, det fortsätter nu på förmiddagen så jag håller mig sittande i tv fåtöljen och kvider till lite lagom vid varje hugg

Antar att bebis trycker med huvudet för att komma längre ner

• Euphoria85

Också supertrött och sover till och från under dagarna här hemma.

Orkar utöver sovandet mest titta på tv:-/

Har gått igenom stor killarnas kläder idag så imorgon åker de i skänktunnorna på sorteringsstationen.

Håller på att tvätta all klädsel till soffan, det jobbigaste återstår; att få på all klädsel på dynorna igen....

Behöver göra klart vårt sovrum, just nu sover vi i vardagsrummet

Fast jag kan inte få ut de stora grejerna därifrån och orkar inte tjata om det varje dag så pysslar med saker som att skrubba i badrummet istället.

Vagn står och väntar på syrrans jobb, sängen står imponerad i kartongen i hallen och lite kläder till bebis ligger vikt och klart på skänken i köket -vet inte var de ska förvaras än..

Ja just det och bilstol är påväg från där jag beställde den!

Jag var så hård i magen så rumpan sa ifrån= jag drog ner på järn tabletterna.

Har fått tillåtelse att ta lite när jag vill av tabletterna nu av BM.

Sf i måndags var 33cm.

V 35+0 idag.

• Euphoria85
    Linnnn skrev 2017-09-13 22:18:30 följande:

Haha! Den kanske är lite imponerad av ditt slit också

Haha jo kanske det
  • Euphoria85
    LitenBlomma skrev 2017-09-17 07:43:03 följande:

V 37+5

Tycker verkligen man ser hur din mage sjunkit ner
  • Euphoria85
    LitenBlomma skrev 2017-09-19 00:45:53 följande:

Igår den 18/9 i v37+6 kom han. Helt perfekt förlossning. Jag kan inte sova, han är så ljuvlig att titta på.

Härligt!! Stort Grattis!!!
  • Euphoria85

Nyss hemkommen från bm.

V 36+1 idag.

Sf 34 cm, hjärtat slog fint när hon väl hittade det men vilken fart det slog med har jag ingen aning om

Hon kunde heller inte hitta rätt på vilket håll bebis låg så hon fick hämta in en lagom gammal ul maskin och kolla efter för hon blev orolig att bebis låg "fel",

Bebis låg rätt men huvudet låg jättelångt ner, även där såg vi hjärtat som slog finfint!

Ruckbart blev dommen iaf och jag fattar helklart varför det typ knivhöggs nere i underlivet igår

Annars är det fullt på på min livmoder och mannen är i full beredskap varje dag på att köra hem från jobb.

Skulle inte förvåna mig om jag går över tiden bara för att jag har så mycket känningar

• Euphoria85
    BFoktober2017 skrev 2017-09-20 19:13:51 följande:

Började oxå fundera på det där med magen. Men jag upplever som att min mage inte växer jätte mycket.

Ska höra inorgon med BM.

Va tvungen att leta upp lite bilder o jämföra.

Vad tycker ni?

Mage 1 och 3 är jämnstora men mage 2 är större
Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017