Marrebj skrev 2017-09-23 04:12:50 följande:
Någon mer som har problem med sömnen ? Jag har åkt på en förkyldning , inte jätte farlig men täpp i näsan mest. Dock sömnen är ju obefintlig .. vaknar till och från fram tills jag ger upp klockan halv 4 . Somnar runt 12 tiden på natten så. Just nu känns de lugnt om en bebis skulle ligga och skrika för man sover ju ändå inte hehe .
Igår kom även bärselen , babynestet och babyvakten . Nöjd med babynestet och babyvakten som vi provade.
I veckan ska vi installera in bilbarnstolen så är de klart . Har också insett de är svårt packa BB väskan . Enda mjukis byxorna jag kan ha använder jag och jeans vill jag inte heller ta med mig. Kan packa bh , bindor och eventuellt tandborste och tandkräm , funderar på köpa nytt så de finns i väskan samt hemma . Men resten blir tufft att packa . Ja trosor går ju. Pratade med en vän som inte har barn men hon är väldigt ordning å reda , hon tyckte jag skulle packa de som går till lillemann och resten skriva en lista så den dagen de blir dags åka kan jag kolla listan eller sambon så får man packa då . Smart för antar man kommer ha så ont att man inte riktigt är i fokus till att packa hehe .
Nu har jag gått från att ha lite panik över en bebis till att längta. Han får jätte gärna komma nästa helg nu men de lär ju inte ske suck .
Hoppas de gått bra för dig erijo å du fått din lilla bebbe :) å alla andra som ska ha nu. :)
Så är det för mig med, har ett par mama tights som jag använder mest, dom andra mama byxorna sitter åt nu. Ska köpa mig ett par mjukisar som jag kan ha med mig, då har ju magen försvunnit lite iaf.
Tänkte oxå skriva lista så har man lite koll när det är dags .
Jobbigt när man inte kan sova, så har jag visa nätter. Därför är det skönt att inte jobba, då kan man sova på fm sen.
Nässpray är min räddning.. fast att jag tycker det har blivit bättre med nästäppan.
Skönt att ni fått hem grejorna. Skulle fått ett babyneste av en kompis, men troligtvis hade hon slängt det.. synd.
Förresten flickor, är det någon dom har fått någon babyshower?? Jag har inte.