Inlägg från: BFoktober2017 |Visa alla inlägg
  • BFoktober2017

Gravid Bf Oktober 2017

Lillafindus skrev 2017-07-15 22:52:03 följande:

Tack :)

Vi har en flicka på 8 år och väntar nu en flicka till i oktober :)

Va skoj. Jag har oxå en flicka på 7 år som ska bli storasyster o en pojk som blir 6 i nov som ska bli storebror. Vi vet inte vad det blir :)
  • BFoktober2017

[quote=77844205][quote-nick]Eilahtan89 skrev 2017-07-16 01:20:58 följande:[/quote-nick]Eilahtan89 - Västmanlands län - bf 23 oktober

Semestern slut från imorgon natt, sen väntar 7 veckors jobb på golvet tills man får börja med lite mer administrativt arbete. Hoppas kroppen orkar hålla ut och hänga med i tempot sista tiden :)

Vad jobbar ni med? :)

Själv är jag sjuksköterska på en kirurgisk

akutvårdsavdelning[/

Jag jobbar som undersköterska på ett demens boende. Det va riktigt skönt att gå på semester nu och slippa jobbet ett tag. Ska jobba v 33 o 34 sen går jag på gravid penning.

Känner att det kommer bli tufft nu när vi ska till Gotland en vecka.. just att jag får ont av att gå o stå mycket

• BFoktober2017
    LitenBlomma skrev 2017-07-19 08:46:08 följande:

Mellan varje barn glömmer man hur små de är. Jag har handlat lite då och då sen kub. Syskonen tycker att det är spännande att titta i lådan. De flesta stora saker har vi kvar och vagnen köptes ny till sista så det är mest kläder som behövs. Har ni andra börjat köpa nåt?

Jag har köpt lite kläder. Ser att jag har köpt samma body o heldress från polarn som du.

Vill köpa mer, men vill inte bara ha neutrala kläder och jag tycker det är svårt att köpa, eftersom det är uppdelat på pojk o flick färger.

Vagnen har jag oxå köpt. Ska se om jag hyra babyskyddet, har ingen lust att betala 2-3000 kr för det, eftersom jag vill ha ett som vi kan ha på vagnen.

Vi har en del kvar att inhandla.. hade ju ingenting kvar, vi va ju egentligen klara med barn.
  • BFoktober2017
    LitenBlomma skrev 2017-07-23 15:54:36 följande: