• Anonym (longlasting)

Tjejer som varit ihop med häradsbetäckare

Eller heter det player numera? Såna som är kända för att ha satt på halva stan.
    Ok, min riktiga fråga är:
    skulle ni kunna bli ihop med en tjej som varit tillsammans (alltså haft förhållande) med en sån pajas?
    Det är en tjej, eller kvinna, som verkar lite småmysig. Men...
    Tanken på att hon var ihop med en sån slemmig typ... Kräks

• Svar på tråden Tjejer som varit ihop med häradsbetäckare
  • Anonym (lantisen)
    Anonym (longlasting) skrev 2017-01-20 20:42:42 följande:

Eller heter det player numera? Såna som är kända för att ha satt på halva stan.
    Ok, min riktiga fråga är:
    skulle ni kunna bli ihop med en tjej som varit tillsammans (alltså haft förhållande) med en sån pajas?
    Det är en tjej, eller kvinna, som verkar lite småmysig. Men...
    Tanken på att hon var ihop med en sån slemmig typ... Kräks

hade en svag period i mitt liv och blev ihop med en ful lantis som hade stor ölmage och dessutom gav mig kondylom. 

en kille jag kände lite grann (bekant) kom en gång fram till mig och viskade "vad gör du med honom?"

Det frågar jag mig också idag. Men det kan räcka att ha en period av dåligt självförtroende och nån kommer in och "fångar en" och så plötsligt är man ihop. Det höll inte så länge som tur var, men bara för man varit ihop med töntar/nollor betyder inte det att man själv är en. Det kan vara att man tappat bort sig själv.

Tycker inte du ska döma.
  • Anonym (lantisen)
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-09-12 07:20:10 följande:
    Fel. Jag är en bra man. De flesta skulle ha problem med att man varit med Häradsbetäckaren. Om du bara visste vad otäck han är.
    Är han otäck är han sannolikt manipulativ.
  • Anonym (lantisen)
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-09-08 10:38:53 följande:
    Aha, du menar så. Ja, det var nog ett av hennes livs största misstag. Om jag vore henne skulle jag tycka att det är ett äckligt minne.
    Det kanske hon gör. Skön grej att du också dömer henne för detta. Lite som att stena nån som blivit våldtagen. 

Om killen är otäck och slemmig och hon är normal så har hon sannolikt blivit utnyttjad på nåt sätt. Tex mentalt.

Hoppas hon lämnar småstaden och skaffar nån kille med lite skön och modern mentalitet.
  • Kermit1561
    Pussan skrev 2019-09-12 00:19:28 följande:

Fel. Du är en dålig man. En bra man har inga problem (komplex kanske?) med en kvinnas tidigare sexliv.

Då är väl alla kvinnor här (på FL) som inte kan tänka sig en man som är oskuld också dåliga antar jag?

Eller är det bara män som inte får ha problem med kvinnors sexliv?
  • Anonym (longlasting2)
    Fjäril kär skrev 2019-09-12 07:35:53 följande:
    Tror du verkligen att hon bryr sig om vad du tycker?
    Det gör hon nog inte. Men jag tror heller inte att det är nåt hon är stolt över. Att hon varit med Häradsbetäckaren.
  • Anonym (longlasting2)
    Anonym (lantisen) skrev 2019-09-12 08:09:01 följande:
    hade en svag period i mitt liv och blev ihop med en ful lantis som hade stor ölmage och dessutom gav mig kondylom. 

en kille jag kände lite grann (bekant) kom en gång fram till mig och viskade "vad gör du med honom?"

Det frågar jag mig också idag. Men det kan räcka att ha en period av dåligt självförtroende och nån kommer in och "fångar en" och så plötsligt är man ihop. Det höll inte så länge som tur var, men bara för man varit ihop med töntar/nollor betyder inte det att man själv är en. Det kan vara att man tappat bort sig själv.

Tycker inte du ska döma.
    Verkar vara många kvinnor här som tappade bort sig själva. Jag borde väl inte döma. Men om du visste vilken sunk han är. Då skulle du också döma.
  • Anonym (lantisen)
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-09-12 09:21:04 följande:
    Verkar vara många kvinnor här som tappade bort sig själva. Jag borde väl inte döma. Men om du visste vilken sunk han är. Då skulle du också döma.
    ge henne en chans
  • Pussan
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-09-12 07:20:10 följande:
    Fel. Jag är en bra man. De flesta skulle ha problem med att man varit med Häradsbetäckaren. Om du bara visste vad otäck han är.
    ¨Jag är en bra man¨....!
    Ja vi får väl ta ditt ord för det. Det verkar ju objektivt och trovärdigt, med tanke på hur du dömer andra människor så måste du ju vara en bra man. För det är väl så bra människor beter sig? Dömer andra...
  • Anonym (longlasting2)
    Pussan skrev 2019-09-12 22:56:14 följande:
    ¨Jag är en bra man¨....!
    Ja vi får väl ta ditt ord för det. Det verkar ju objektivt och trovärdigt, med tanke på hur du dömer andra människor så måste du ju vara en bra man. För det är väl så bra människor beter sig? Dömer andra...
    Är en domare än bra man? Allt är relativt.
    Om ni såg Häradsbetäckaren så skulle ni förstå.
  • Anonym (en karl)
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-09-13 07:03:58 följande:

Är en domare än bra man? Allt är relativt.

Om ni såg Häradsbetäckaren så skulle ni förstå.

Det är en sak jag inte riktigt förstår här.

Alla dessa kvinnor som denne, enligt TS, otroligt sunkige och på alla sätt vidriga man legat med. De måste ju vara både blinda och totalt omdömeslösa eftersom de hoppat i säng med honom. Någon annan förklaring kan ju inte finnas. Eller......
Svar på tråden Tjejer som varit ihop med häradsbetäckare