Inlägg från: Anonym (lantisen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lantisen)

Tjejer som varit ihop med häradsbetäckare

Anonym (longlasting) skrev 2017-01-20 20:42:42 följande:

Eller heter det player numera? Såna som är kända för att ha satt på halva stan.
    Ok, min riktiga fråga är:
    skulle ni kunna bli ihop med en tjej som varit tillsammans (alltså haft förhållande) med en sån pajas?
    Det är en tjej, eller kvinna, som verkar lite småmysig. Men...
    Tanken på att hon var ihop med en sån slemmig typ... Kräks

hade en svag period i mitt liv och blev ihop med en ful lantis som hade stor ölmage och dessutom gav mig kondylom. 

en kille jag kände lite grann (bekant) kom en gång fram till mig och viskade "vad gör du med honom?"

Det frågar jag mig också idag. Men det kan räcka att ha en period av dåligt självförtroende och nån kommer in och "fångar en" och så plötsligt är man ihop. Det höll inte så länge som tur var, men bara för man varit ihop med töntar/nollor betyder inte det att man själv är en. Det kan vara att man tappat bort sig själv.

Tycker inte du ska döma.
  • Anonym (lantisen)
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-09-12 07:20:10 följande:
    Fel. Jag är en bra man. De flesta skulle ha problem med att man varit med Häradsbetäckaren. Om du bara visste vad otäck han är.
    Är han otäck är han sannolikt manipulativ.
  • Anonym (lantisen)
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-09-08 10:38:53 följande:
    Aha, du menar så. Ja, det var nog ett av hennes livs största misstag. Om jag vore henne skulle jag tycka att det är ett äckligt minne.
    Det kanske hon gör. Skön grej att du också dömer henne för detta. Lite som att stena nån som blivit våldtagen. 

Om killen är otäck och slemmig och hon är normal så har hon sannolikt blivit utnyttjad på nåt sätt. Tex mentalt.

Hoppas hon lämnar småstaden och skaffar nån kille med lite skön och modern mentalitet.
  • Anonym (lantisen)
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-09-12 09:21:04 följande:
    Verkar vara många kvinnor här som tappade bort sig själva. Jag borde väl inte döma. Men om du visste vilken sunk han är. Då skulle du också döma.
    ge henne en chans
  • Anonym (lantisen)
    Anonym (longlasting2) skrev 2019-09-13 09:04:57 följande:

Känner åtminstone 4 kvinnor som tycker han är lika äcklig som jag tycker.
    Så vissa har dålig smak helt enkelt. Han är en legend här, antar att de kvinnorna är lite som groupies då.

antagligen är det någon som är väldigt manipulativ. istället för att försöka "förstå" kvinnor genom att göra generaliserande antaganden baserat på kvinnor i grupp, så är det nog så att denna man är djupt manipulativ och störd. sånt kan knäcka de flesta.

titta bara på allt som kommit fram kring den djupt manipulativa R Kelly som lyckades dupera mkt unga flickor, ca 13-14 år, till sjuka sexlekar. Skulden ligger liksom inte hos de kvinnor som varit nära det äckel du beskriver, utan skulden ligger troligen hos denna djupt manipulative man.
Svar på tråden Tjejer som varit ihop med häradsbetäckare