Fulaste namnet någon du träffat/känner heter
Själv träffade jag på en Rozita. Uäk.
Själv träffade jag på en Rozita. Uäk.
Anar förtryckt ilska i den här tråden. Känns som en (ung?) människa som inte riktigt vet hur hen ska få utlopp för sin frustration och riktar den mot något som denne kan distansera sig ifrån. Endera någon specifik bokstavsföljd som individen specifikt ogillar eller tycker är ful, eller någon med namnet som har kränkt individen.
Melody och Lobke
KEVIN ÄR DET FULASTE NAMNET I HELA UNIVERSUM
Didrik Urban Örjan Inge Tommie Jerry Sebastian (Sebastian är fruktansvärt fult) Jan Ronny Christoffer Mårten Sölve Kjell-Henry John Gert Torsten Tommy Torgny Morgan och Stefan är killnamn jag aldrig gillat. Vanliga namn jag vet! Men det hjälps inte.
Tjejer:
Ylva Sonja Petra Mona Susann Pernilla Nina Therese Lydia Gunilla Eva Janina Åsa Helena..
Tur för min gamla kollega att han är ett charmtroll, gissar att man måste vara det när man heter Mats-Uno, ha ha.
Gick i skolan med en Lillebjörn.
Det kan ju inte vara roligt att heta som vuxen man.
Gick i skolan med en Lillebjörn.
Det kan ju inte vara roligt att heta som vuxen man.
Tycker Elias är så jävla fult. Sedan har vi de vanliga Felix, Urban, Kurt.
Bland utländska fula namn har vi Davorin, Mehmet, Hasibullah, Fetullah, skitfula äckliga namn.
Antar att syftet med att skriva vilka de fulaste namnen man vet är att man hoppas att någon ska läsa sitt namn och bli ledsen. Varför vill man göra någon annan ledsen? För att man själv känner sig ful och ledsen eller?
Antar att syftet med att skriva vilka de fulaste namnen man vet är att man hoppas att någon ska läsa sitt namn och bli ledsen. Varför vill man göra någon annan ledsen? För att man själv känner sig ful och ledsen eller?