IVF Januari 2017
Men vaddå, ingår det inte en insättning i grundpriset? Har för mig att det brukar göra det.
Det känns okej att börja om. Vi får ju pengarna tillbaka från det här försöket. Och nu ska jag nog fortsätta hos min läkare som följt alla mina missfall. Det känns skönt och tryggt. Om han nu tycker att vi ska göra ivf och ifall han vill ge oss medicineringen vi vill ha. Han har ju inte trott på vare sig medicinering eller ivf för oss förut. Känns lite som att jag börjar landa i att vi inte får fler barn. Känner någon sorts lugn i kroppen. Svårt att säga vad det beror på. Kanske bara beror på att vi bestämt oss för att lägga makten i någon annans händer. Jag vet inte.
Vi är galet starka! Tänk om det var männen som skulle gå igenom allt det här. Min man hade inte klarat en sekund. Han blir tokdeppig av att bara ha en vaxpropp i örat :)
Min sambo är väldigt duktig på att googla om saker och ting, han hittade ett bebis klister som dom tydligen använder i Danmark vid ivf, något som tydligen ska göra så att embryot fastnar lättare. Något som du hört lr läst om? Många har använd det i Sverige oxå.
Det är kanske det ni behöver, nån tar kommandot över er. Det är säkert dådet händer!
Haha min sambo är likadan, han klarar knappt av att se blod:)