Emsoff skrev 2017-02-07 19:29:54 följande:
Håller tummarna! Vore så fantastiskt om allt är som det ska. Hur mycket blöder du? Kommer det stötvis eller är det ett jämnt flöde?
Nä, de har mer ökat lite. Men är fortfarande ljust rosa. Har också fått en konstig jäkla feber. Över 38 grader, men inga förkylningssymptom alls. Bara fryser galet mycket och har ont i huvudet. Men med alvedon i kroppen så mår jag som vanligt. Då får jag ner febern till strax över 37 grader. Har det inte gått över till imorgon bitti får jag gå till vårdcentralen. Har turen att kunna jobba hemifrån vilket är döskönt i denna bergodalbana av känslor. Vill inte ta det där testet på lördag :(
Det kommer väl mest när jag går på toaletten, kan droppa ner i toan ibland. (Dock imorse blev det endel men har avtagit nu på dan) Bindan behöver jag inte byta för att den är full, utan mest för frächeten.
Det värsta är att det känns inte riktigt som mens men det kan ju bero på massa olika saker. Menpå fredag kommer domen , funderar att ta ett test imorgon ändå, se om det har blivit starkare.
Jobba hemifrån måste ju vara jätteskönt nu speciellt om du känner dig lite hängig också, feber har jag inte fått än.
Krya på dig!
Kram<3