BF 1-15 Juli
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Lycka till AnnaEm:)
Ska på rul idag????, så himla nervös!!
Ja, men det verkade inte var något som bekymrade bm som gjorde UL eller min egen bm. Den kommer ju roliges flytta sig. UL-bm frågade om jag haft någon blödning, då det är lättare att få om moderkakan ligger för. Men det har jag inte. Jag frågade om sex ochvtröning, och det var lugnt. Så jag fick inte känslan sv att det var något att oroa sig för alls. Jo, och UL-bm sa att det är extremt liten risk för snitt om den bara ligger bredvid och inte över utgången, moderkakan. Hon sa att min flyttar sig till 99% säkerhet.
Idag har vi varit på rul, allt såg bra ut vilket va väldigt skönt då jag inte känt av liten något direkt. Jag va övertygad om att jag hade moderkakan i framvägg eftersom jag inte känt något men där hade jag fel, den satt i bakvägg. Blev även flyttad från 13/7 till 8/7 så det va ju skönt att "slippa" en vecka :D frågade även om kön och hon trodde det va en liten tjej men ville inte att vi skulle måla väggarna rosa eller köpa en rosa barnvagn :)
Sozoso- flicka 1/7
Haiduchi - Flicka 1/7
FrökenMp - pojke 4/7
acinnaleh - ej kollat 4/7
preggojojjo - pojke 6/7
Gröna Druvan - pojke (pojkar) 7/7
Ninnz - pojke 8/7
Leyasmamma - flicka 8/7
Sobrio88 - pojke 11/7
Narie24- ej kollat än 14/7
Treansresa- ej kollat 19/7
Newbie84 - pojke
Idag har vi varit på rul, allt såg bra ut vilket va väldigt skönt då jag inte känt av liten något direkt. Jag va övertygad om att jag hade moderkakan i framvägg eftersom jag inte känt något men där hade jag fel, den satt i bakvägg. Blev även flyttad från 13/7 till 8/7 så det va ju skönt att "slippa" en vecka :D frågade även om kön och hon trodde det va en liten tjej men ville inte att vi skulle måla väggarna rosa eller köpa en rosa barnvagn :)
Idag är man i vecka 21+2 och vips tog magen ett skutt till, mer upptil typ och barnet har börjat göra sig till känna i andra delar av magen än bara längst ner.
Ikväll när vi kollade på tv tillsammans så låg dottern med huvudet på min mage och lillsyrran sparkade hyfsat hårt Mot hennes huvud så hon kände!
Åh det blir liksom som en till dimension att vänts barn när man redan har barn. Njuter!!!!
Idag är man i vecka 21+2 och vips tog magen ett skutt till, mer upptil typ och barnet har börjat göra sig till känna i andra delar av magen än bara längst ner.
Ikväll när vi kollade på tv tillsammans så låg dottern med huvudet på min mage och lillsyrran sparkade hyfsat hårt Mot hennes huvud så hon kände!
Åh det blir liksom som en till dimension att vänts barn när man redan har barn. Njuter!!!!
Tack tjejer! Vi väntar en liten frisk pojke med bf 12/7! Lyckan är total!
Sozoso- flicka 1/7
Haiduchi - Flicka 1/7
FrökenMp - pojke 4/7
acinnaleh - ej kollat 4/7
preggojojjo - pojke 6/7
Gröna Druvan - pojke (pojkar) 7/7
Ninnz - pojke 8/7
Leyasmamma - flicka 8/7
Sobrio88 - pojke 11/7
Gameofthrones - pojke 13/7
Narie24- ej kollat än 14/7
Treansresa- ej kollat 19/7